اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان:

سیاست دولت تامین کالاهای اساسی مردم است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: سیاست دولت تامین کالاهای اساسی مردم بدون هیچ‌گونه مشکلی است.

سیاست دولت تامین کالاهای اساسی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان، اظهار کرد: سیاست و رویکرد دولت تنظیم بازار کالاها به ویژه کالاهای اساسی است که در این زمینه اقدامات لازم در کشور و استان‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای کنترل و تنظیم بازار باید سازمان صنعت، معدن، تجارت، مجمع امور صنفی، تعزیرات حکومتی نظارت‌های لازم را انجام دهند، افزود: کنترل بازار از ضروریات محسوب می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان افزایش قیمت برخی از کالاها را متاثر از افزایش قیمت کالاها در کشور دانست و افزود: در استان تلاش‌های لازم برای کنترل و تنظیم بازار صورت می‌گیرد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به مصوبات جلسه گذشته این ستاد تصریح کرد: با توجه به نوسانات قیمت از جمله گوشت مرغ، تیم‌های بازرسی استان افزایش قیمت‌ها را رصد کرده و با متخلفان برخوردهای قانونی صورت گرفت.

حسین اشرفی ادامه داد: در زمینه فعالیت اپتومپریست‌ها نیز که اختلافاتی بین این اتحادیه و دانشگاه علوم پزشکی وجود داشت رسیدگی و قرار شد برای هر پنج عینک‌ساز در استان زنجان یک اپتومپریست به عنوان کارشناس فنی انتخاب شود.

وی یادآور شد: به منظور پیشگیری از تخلفات احتمالی در شبکه توزیع آرد و نان استان زنجان، مقرر شد نانوایان به صورت مستقیم از کارخانجات اقدام به تهیه آرد کنند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان با بیان اینکه خرید مستقیم گندم توسط کارخانجات آرد استان و ارائه تسهیلات خرید از دیگر مصوبات جلسه گذشته بود، خاطرنشان کرد: بانک‌های عامل نسبت به ارائه تسهیلات لازم به کارخانجات توافقات لازم را انجام دادند.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول