اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی خبر داد

افزایش 20 درصدی قیمت کالاهای اساسی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاضر در کالاهای اساسی حداکثر 20 درصد قیمت‌ها افزایش یافته است و در هیچ کالایی با محدودیت عرضه مواجه نیستیم.

افزایش 20 درصدی قیمت کالاهای اساسی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صادق نجفی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: 15 هزار و 853 مورد بازرسی از اصناف در مدت سال‌ جاری در آذربایجان‌شرقی صورت گرفته که به نسبت سال گذشته شاهد رشد 60 درصدی در این راستا هستیم.

وی ادامه داد: 950 پرونده تخلفات به تعزیرات داده شده که این میزان تخلف نیز به نسبت سال گذشته کاهش 10 درصدی را شامل شده است.

افزایش 20 درصدی قیمت کالاهای اساسی

دبیر ستاد تنظیم بازار آذربایجان شرقی اضافه کرد: با وجود افزایش قیمت ارز، شاهد رشد قیمت متناسب با آن نبوده‌ایم.

نجفی بیان کرد: در حال حاضر در کالاهای اساسی حداکثر 20 درصد قیمت‌ها افزایش یافته است و در هیچ کالایی با محدودیت عرضه مواجه نیستیم.

وی با اشاره به افزایش قیمت گوشت در مدت روزهای گذشته، اضافه کرد: با توجه به مشکلات حمل و نقل ورود گوشت برای چند روز مختل شده بود که در حال حاضر نیز این مشکل مرتفع شده است.

5 هزار تن برنج وارد آذربایجان‌شرقی شد

دبیر ستاد تنظیم بازار آذربایجان یادآور شد: واردکنندگان آذربایجان‌شرقی ارز دولتی دریافت کرده و پس از تک نرخی شدن ارز بیش از 5 هزارتن برنج به استان وارد شده است.

نجفی در ادامه با اشاره به تمهیدات سازمان بازرگانی برای ایام عید بیان کرد: اقلام اساسی برای ایام عید تهیه شده و در تبریز نمایشگاه عرضه محصولات با مشارکت بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود.

نجفی گفت: برنج، روغن، شکر، گوشت و مرغ منجمد در ایام عید عرضه می‌شود.

توزیع برنج خارجی با قیمت 8000 ریال در آذربایجان شرقی

دبیر ستاد تنظیم بازار آذربایجان شرقی بیان کرد: در آستانه عید برنج خارجی با قیمت کیلویی 8 هزار ریال در بازار عرضه می شود.

وی ادامه داد: در زمینه تمام اقلام توزیعی به نسبت سال گذشته شاهد افزایش قیمت خواهیم بود که البته این افزایش قیمت محدود است. 

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول