اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد

عرضه کالاهای اساسی به قیمت دولتی در قم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از عرضه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به قیمت دولتی در نمایشگاه‌های مستقیم عرضه کالا در قم خبر داد.

عرضه کالاهای اساسی به قیمت دولتی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یونس عالی‌پور عصر امروز در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد، با اشاره به وضعیت ثبت سفارش کالا تاکید کرد: در استان قم و کشور ثبت سفارش کالاهای اساسی و ماشین آلات بخش تولید بدون محدودیت انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: ثبت سفارش کالا با ارز دولتی در استان و کشور بدون محدودیت دنبال می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در خصوص تامین مایحتاج شب عید گفت: برای تامین کالاهای مورد نیاز مردم در ایام نوروز و در آستانه سال نو تامین کالاهای اساسی را در دستور کار قرار دادیم و اقلام مورد نیاز تا چند برابر نیاز خریداری و ذخیره شده است.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌ها از نظر کمی و کیفی با محوریت اتحادیه‌های صنفی تاکید کرد: از هشتم تا 14 اسفند ماه نمایشگاه کیف، کفش و البسه در محل دائمی نمایشگاه‌های قم برپا شد و این نمایشگاه با استقبال گسترده مردم مواجه شد.

عالی‌پور با اشاره به اینکه از 15 اسفند ماه نیز نمایشگاه دیگری در مجتمع امام خمینی برپا شده است، افزود:  در شهرک پردیسان نیز برای نخستین بار نسبت به برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا اقدام کردیم.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه دیگری در زمینه عرضه مواد غذایی در محل نمایشگاه‌های قم برپا شده است، تاکید کرد: در این نمایشگاه‌ها کالاهای اساسی با قیمت دولتی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به مطرح شدن مشکل تامین آرد در قم اظهار داشت: کارخانه‌های تولید کننده آرد در قم به صورت سه شیفت مشغول فعالیت هستند و مشکلی در این زمینه نداریم.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول