اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان جنوبی صورت گرفت

ذخیره‌سازی کالاهای اساسی برای ایام عید / ذخیره‌سازی 900 تن میوه

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه کار ذخیره‌سازی کالاهای اساسی برای ایام عید در استان صورت گرفته است، گفت: در این راستا 900 تن میوه شامل سیب و پرتقال برای ایام عید ذخیره‌سازی شده است.

ذخیره‌سازی کالاهای اساسی برای ایام عید / ذخیره‌سازی 900 تن میوه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، نادر میرشکار عصر امروز در ستاد تنظیم بازار خراسان جنوبی به مهم‌ترین اقدامات این مجموعه برای تنظیم بازار در ایام پایانی سال اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به نیاز مردم در این ایام به برخی از گروه‌های کالایی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی ادامه داد:‌ با توجه به افزایش تقاضا در این ایام همه ساله شاهد نوساناتی در بازار هستیم که باید تدابیری برای عدم کاهش این نوسانات اندیشیده شود تا شاهد کمترین نوسانات در این بخش باشیم.

* آغاز کار نمایشگاه بهاره از 13 اسفند ماه

قائم‌مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از آغاز کار نمایشگاه بهاره از 13 اسفند ماه در مرکز استان و بعد از آن در سایر شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: عرضه کالا در این نمایشگاه با تخفیفاتی همراه است.

میرشکار ادامه داد:‌ این نمایشگاه با همکاری مجمع امور صنفی قرار است از تخفیفات 10 تا 15 درصدی برخوردار باشد.

وی به آخرین وضعیت ذخیره‌سازی در استان اشاره کرد و گفت: در راستای تامین بازار شب عید 450 کیلو سیب و 450 کیلو پرتقال تاکنون در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شده است تا با مشکلی مواجه نشویم.

* ذخیره‌سازی 252 تن شکر و روغن

قائم‌مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد:‌ همچنین تاکنون 252 تن شکر و 252 تن روغن نیز در سطح انبارهای استان ذخیره‌سازی شده است تا در مواقع ضروری و نیاز وارد بازار عرضه شود.

میرشکار از ذخیره‌سازی 168 تن برنج تایلندی به قیمت 850 تومان در استان خبر داد و گفت: سازمان تعاون روستایی برای واردات برنج برای استان باید اقدامات لازم را انجام دهد.

* 200 تن مرغ در سردخانه‌های استان موجود است

وی ادامه داد:‌ همچنین در حال حاضر 200 تن مرغ منجمد نیز در سطح سردخانه‌های استان موجود است که در حال توزیع آن هستیم که این مرغ با قیمت هر کیلو 3 هزار و 100 تومان عرضه می‌شود.

قائم‌مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تصریح کرد:‌ 18 مرکز عرضه مستقیم مرغ پیش‌بینی شده که باید کیلویی 200 تومان از سطح بازار ارزان‌تر مرغ را عرضه کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول