اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان:

کالاهای اساسی مردم به اندازه کافی ذخیره‌سازی شده است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به اندازه کافی ذخیره‌سازی و در شبکه توزیع قرار دارد.

کالاهای اساسی مردم به اندازه کافی ذخیره‌سازی شده است

محمدمهدی فرشچی موحد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با هدف تنظیم بازار و از ابتدای طرح تنظیم بازار نوروز 91 این سازمان تاکنون 150 تن گوشت گوساله منجمد وارداتی از قرار هر کیلو 9 هزار و 200 تومان، 700 تن مرغ منجمد داخلی را به ترتیب از قرار هر کیلو 3 هزار و 50 تومان در سطح  استان توزیع شد.

وی ادامه داد: 600 تن برنج شامل 100 تن برنج هندی و 500 تن برنج تایلندی به ترتیب به قیمت 2 هزار و 100 تومان و 830 تومان در طی این مدت توزیع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارن همدان در خصوص میزان توزیع شکر نیز ابراز داشت: 750 تن شکر به قیمت یک هزار و 350 تومان نیز از ابتدای طرح تا کنون در بازار توزیع شده است.

وی افزود: اقلام مهم مصرفی خانوارها به حد وفور در بازار وجود دارد و مردم هیچ نگرانی از توزیع اقلام مایحتاج خود نداشته باشند.

فرشچی‌موحد ادامه داد: برای رفاه حال شهروندان لیست از واحدهای صنفی کشیک نوروزی تهیه شده که این واحدها در ایام نوروز و با همکاری اتحادیه مربوطه اقدام به ارائه خدمات خواهند کرد.

وی در پایان سخنانش گفت: بیش از 500 واحد صنفی در قالب هشت اتحادیه شامل تعمیرکاران اتومبیل، گلگیر فلزتراش و ماشین ساز، رادیوتورسازان، باتری‌ساز و باتری فروش همچنین نانوایان، قنادان، چلوکبابی و تالار پذیرایی، ساندویچ و بستنی فروشان در این زمینه اعلام همکاری کرده‌اند.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول