اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه رمضان صورت گرفت

تشدید طرح نظارت بر قیمت کالا در کاشان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت حوزه تجارت کاشان از تشدید طرح نظارت بر قیمت کالا و خدمات در این شهرستان همزمان با ماه مبارک رمضان به منظور تعدیل قیمت‌ها خبر داد.

تشدید طرح نظارت بر قیمت کالا در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی نطاقی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح نظارت بر قیمت کالا و خدمات در این شهرستان با هدف پیشگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت کالا و خدمات اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح که تا پایان مرداد ماه ادامه دارد، ضمن پایش مستمر بازار با تشدید نظارت و بازرسی‌ها با تخلفات صنفی گران‌فروشی‌، کم‌فروشی، تقلب، عدم درج قیمت، احتکار، فروش اجباری کالا همراه با کالاهای دیگر عدم صدور صورتحساب فروش، نگهداری، حمل و عرضه کالاهای قاچاق، رسیدگی و برخورد قانونی می‌شود.

مسئول کمیته نظارت بر بازار، اصناف و قیمت‌های ستاد دائمی تسهیلات سفر کاشان خاطرنشان کرد: در طرح نظارت بر قیمت کالا و خدمات در ماه مبارک رمضان، به شکایات مردمی در زمینه کالاهای اولویت‌دار در سبد مصرفی خانوارها  اعم از برنج، نان، روغن خوراکی، گوشت قرمز، مرغ، ماهی، مواد لبنی، حبوبات، واحدهای طباخی، فروشندگان زولبیا و بامیه و شیرینی‌جات رسیدگی می‌شود.

وی با اشاره به توزیع 209 تن گوشت مرغ گرم در شهرستان با قیمت 4 هزار و 700 تومان از 19 تیرماه تاکنون گفت: این میزان گوشت گرم مرغ در فروشگاه‌های شرکت تعاونی‌های مصرف، فروشگاه‌های بزرگ و اکثر واحدهای صنفی مرغ‌فروشی در سطح شهرستان کاشان و بخش‌ها و شهرهای حومه کاشان توزیع شده است.

به گفته وی توزیع گوشت گرم مرغ با قیمت 4 هزار و 700 تومان با هماهنگی و مساعدت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و همچنین با همکاری شرکت تعاونی مرغداران و اتحادیه صنف مرغ و تخم‌مرغ‌فروشان کاشان و پیگیری‌های این اداره در شهرستان توزیع شده است.

این مقام مسئول همچنین از برپایی نمایشگاه طرح ضیافت عرضه مستقیم مواد غذایی در شهرستان کاشان خبر داد و افزود: این نمایشگاه با همکاری و هماهنگی اتحادیه‌های صنفی و مجامع امور صنفی توسط شرکت نمایشگاهی گلریزان باستان کاشان، تحت نظارت اداره صنعت، معدن، تجارت حوزه تجارت کاشان از 31 تیرماه به مدت 10 روز از ساعت 17 الی 23 دایر است.

وی یادآور شد: از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم صدور صورتحساب و سایر موارد از این نوع، مراتب را از طریق شماره تماس گویای 5553010 در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و یا از طریق سامانه ارتباطی 124 به ‌صورت شبانه‌روزی به این اداره اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول