اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سوادکوه:

30 ناظر بر قیمت کالا در سوادکوه نظارت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سوادکوه با اشاره به طرح ضیافت در ماه رمضان گفت: 30 ناظر بر قیمت و عرضه کالا در سوادکوه نظارت می‌کنند.

30 ناظر بر قیمت کالا در سوادکوه نظارت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، سعدی عبداللهی بعدازظهر امروز در بازدید از طرح ضیافت این شهرستان گفت: طرح ضیافت از 27 تیرماه تا نهم مردادماه در شهرهای سوادکوه فعال خواهد بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سوادکوه افزود: طرح ضیافت به منظور دسترسی آسان مردم به مایحتاج غذایی و عرضه مورد نیاز کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: عرضه گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج و سایر مایحتاج عمومی در شهرهای زیراب، پل سفید، شیرگاه و آلاشت در فروشگاه‌های مختلف تعیین شده انجام خواهد شد.

عبداللهی به اهداف اصلی طرح ضیافت اشاره و خاطرنشان کرد: جلوگیری از افزایش قیمت و دسترسی آسان عمومی به مایحتاج ماه مبارک رمضان در دستور کار این طرح قرار دارد.

این مسئول شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه عرضه مستقیم کالاهای ضروری از سیاست‌های اداره صنعت، معدن و تجارت است، افزود: 30 ناظر اداره صنعت، معدن و تجارت بر کنترل بازار و با هدف رضایت خاطر شهروندان نظارت دارند.

وی از وجود شماره تلفن 124 برای پاسخگویی به شکایات مردم در ارتباط با کم‌فروشی، گران‌فروشی و احتکار خبر داد و افزود: ناظران ما تا ساعت 20 آمادگی پاسخگویی حضوری و سامانه تلفن گویای این اداره به صورت 24 ساعته در خدمت شهروندان است.

عبداللهی گفت: نتیجه شکایات در نخستین فرصت رسیدگی در صورت تقاضا در اختیار شاکیان قرار خواهد گرفت.

انتهای‌پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول