اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اورژانس 115 محمودآباد خبر داد:

نجات جان مادر و فرزند از خطر گازگرفتگی

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اورژانس 115 محمودآباد از نجات جان یک مادر و دختر از خطر گازگرفتگی در این شهر خبر داد.

نجات جان مادر و فرزند از خطر گازگرفتگی
حمیدرضا فرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد از نجات جان یک مادر و دختر از خطر گازگرفتگی خبر داد.
فرنیا تصریح کرد: صبح امروز طی تماس فردی مطلع از این حادثه با این مرکز بلافاصله یک تیم امداد و نجات اورژانس به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
رئیس اورژانس 115 محمودآباد با بیان اینکه سرعت عمل تیم فوریت‌های پزشکی این مرکز از وقوع حادثه‌ای تلخ جلوگیری کرد، تصریح کرد: تکنسین اعزام شده با عملیات احیای تنفسی، مادر حادثه دیده را به شرایط عادی تنفسی رساند ولی دختر حادثه دیده وضعیت تنفسی چندان مناسبی نداشت.
فرنیا ادامه داد: فورا با استفاده از امکانات موجود احیای تنفسی دختر حادثه دیده با صرف کمترین زمان ممکن صورت پذیرفت و پس از مدت زمانی شرایط تنفسی دختر نسبتا مناسب شد و برای اقدامات تکمیلی درمان به بیمارستان شهدای محمودآباد اعزام شد.
رئیس اورژانس 115 محمودآباد حال عمومی این دو حادثه دیده را مناسب و خوب توصیف کرد و اذعان داشت: به موقع مادر حادثه دیده از خواب بیدار شد و توانست همسایه‌ها را از این موضوع باخبر کند و تماس سریع یکی از همین همسایه‌ها از بروز یک حادثه تلخ و ناگوار جلوگیری کرد.
فرنیا علت این گازگرفتگی را نشت گاز از طریق شلنگ بخاری منزل حادثه دیدگان عنوان کرد و اضافه کرد: با همه هشدارهایی که قبل از شروع فصل سرما درباره مرگ خاموش یا همان خطر گازگرفتگی می‌شود ولی همه ساله شاهد حوادث تلخ ناشی از گازگرفتگی هستیم.
رئیس اورژانس 115 محمودآباد ابراز امیدواری کرد با توجه به پخش تیزرهای تلویزیونی و خبرهای پیشگیرانه از سوی رسانه‌ها اعم از روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها امیدواریم امسال شاهد بیشترین کاهش تلفات ناشی از مرگ خاموش باشیم.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول