اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

بحران خشکسالی چهارمحال و بختیاری را تهدید می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه‌ بحران خشکسالی این استان ‌را تهدید می‌کند، گفت: در راستای مقابله با بحران کم‌آبی و خشکسالی، پیگیری و تکمیل پروژه‌های آبرسانی این استان در تخصیص اعتبارات در اولویت هستند.

بحران خشکسالی چهارمحال و بختیاری را تهدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا فروزنده بعد از ظهر امروز در نشست ستاد بحران این استان اظهار داشت: بحران خشکسالی از مهمترین موضوعات و برنامه‌هایی است که در فصل تابستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در همین راستا باید برنامه‌های درست و منطقی برای برخورد با این بحران در نظر گرفت.

وی با اشاره به آمار و ارقام مربوط به خسارات خشکسالی این استان، افزود: این آمار و ارقام باید واقعی باشد و از انحراف در ارائه این آمار و ارقام پرهیز کرد و چنانچه در این آمار و ارقام انحرافی صورت گرفته باید آن‌ها را منطبق با واقعیت‌های موجود اصلاح کرد.

فروزنده بر ضرورت ارائه راهکارهای منطقی و کارشناسی‌ شده برای حل بحران خشکسالی این استان تاکید کرد و گفت: رفع مشکل کم‌آبی و بحران خشکسالی از مهمترین موضوعاتی است که در حال حاضر با آن روبه‌رو هستیم در همین راستا باید تمام تلاش خود را برای ارائه راهکارهای مفید و اثربخش به کار گرفت.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برهمین اساس در تخصیص اعتبارات در شورای برنامه‌ریزی استان و کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها باید به پروژه‌های آبرسانی و راهکارهای حل بحران خشکسالی توجه ویژه‌ای شود.

فروزنده، اجرای طرح‌های آبخیزداری را از دیگر راهکارهای حل بحران خشکسالی این استان برشمرد و گفت: در همین راستا بخش عمده‌ای از دغدغه مسئولان ذی‎ربط با اجرای طرح‌های آبخیزداری برطرف می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به زلزله‌های رخ داده در مناطق مختلف این استان در روزهای اخیر، تصریح کرد: در روزهای اخیر زلزله‌هایی در مناطق مختلف استان به وقوع پیوسته که خوشبختانه خسارات مالی و جانی نداشته است اما این امر می‎طلبد تا برای زلزله‌های احتمالی در آینده امکانات و وسایل امدادی لازم پیش‌بینی شود.

فروزنده بر ضرورت تکمیل پایگاه امداد هوایی هلال احمر شهرکرد تاکید کرد و گفت: تکمیل این پروژه مشروط به تامین زمین است که باید هر چه سریع‌تر این زیرساخت‌ها آماده شود و این پروژه به بهره‌برداری برسد، چرا که پایگاه امداد هوایی از ضروریات این استان برای مقابله با بحران‌ها و حوادث است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول