اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی:

طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی باید بهینه اجرا شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی باید توسط فرماندهان انتظامی استان به نحو بهینه اجرا شود.

طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی باید بهینه اجرا شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدعلی نصرتی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برقراری امنیت اخلاقی تکلیف دینی و قانونی پلیس است،‌ اظهار داشت: مردم به دنبال جامعه بافضیلت و امن اسلامی هستند.

وی افزود: پلیس وظیفه دارد با مشارکت و همراهی مردم و نهادها و دستگاه‌های مرتبط در برقراری امنیت اجتماعی و اخلاقی تلاش کند و با هرگونه دهن‌کجی به قانون توسط مخلان امنیت عمومی مقابله کند.

نصرتی به اجرای بهینه طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی توسط فرماندهان انتظامی در تمام شهرستان‌های تابعه تاکید کرد و گفت: مجموعه فرماندهی انتظامی استان در ادای این وظیفه خطیر ثابت قدم بوده و با شدت عمل می‌کند.

وی ادامه داد: جمع‌آوری تجهیزات گیرنده ماهواره‌ای، مبارزه با قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی و کالاهای گمرکی و شناسایی و دستگیری سرانگشتان باندهای قاچاق و همچنین برخورد با مظاهر علنی فساد همچون بدپوششی، ایجاد مزاحمت برای نوامیس، اختلاط زن و مرد در برخی پارتی‌های شبانه باید در اولویت کاری فرماندهان نیروی انتظامی استان قرار گیرد.

نصرتی ادامه داد: اشراف اطلاعاتی، تنویر افکار عمومی و اقناع‌سازی فرهنگی در کنار تمام اقدامات اجرایی پلیس از ملزومات کاری فرماندهان در رسیدن به امنیت پایدار است.

وی اطلاع‌رسانی و احیای فرهنگ دینی را در مبارزه با دشمنان نظام مهم دانست و افزود: آگاه‌سازی نسل جوان، تثبیت و احیای فرهنگ دینی و غنی‌سازی‌ باورهای دینی نسل جوان، استفاده منطقی و عقلی از ظرفیت‌های موجود، توجه به فرهنگ بومی و ملی مهم‌ترین راه مقابله با دشمنان است.

نصرتی شفاف‌سازی پیامدهای بدحجابی و غنی‌سازی فرهنگی را یکی دیگر از راهکارهای مبارزه با هجمه‌های دشمنان عنوان کرد و ادامه داد: با تقویت سیستم خودکنترلی، ایجاد نقش‌های مناسب برای جذب جوانان و اشتغال‌زایی برای این قشر، ایجاد فضاهای فرهنگی در جامعه و استفاده از ظرفیت‌های رسانه جمعی شیوه‌های مناسب در این زمینه است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی تغییر در نحوه پوشش و ترویج رفتارهای غیرمتعارف و بی‌حجابی را یکی از بارزترین هدیه دشمنان در قالب برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای دانست و تاکید کرد: عفت برترین جوانمردی است که سبب مصون‌ماندن نفس و دوری از پستی‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول