اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های آزاد اصفهان:

صدای ناله کفر از پیشرفت مسلمانان بلند است

خبرگزاری فارس: رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: آنچه دانشجویان و استادان مسلمان از علم به دست آورده‌اند، امروز خاری در چشم استکبار جهانی شده و صدای ناله‌ دنیای کفر را بلند کرده است.

صدای ناله کفر از پیشرفت مسلمانان بلند است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد، حجت‌الاسلام سیدمجتبی میردامادی در مراسم افتتاح طرح ضیافت اندیشه دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برگزار می‌شود، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که «ماه مبارک رمضان قطعه‌ای است از بهشت برین که بر جهنم دنیای مادی سایه انداخته است»، تاکید کرد: فلسفه دانشگاه گرفتن مدرک نیست و اگر علم با تهذیب و تزکیه توأم نشد این علم آفت و بلا است، همان بلایی که ما در دنیا مشاهده می‌کنیم.

رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه کشور ما نیاز به دانشجویانی مؤمن و مسلمان مثل شما دارد، تصریح کرد: قلدری‌ها، زورگویی‌ها و جنایت‌های صهیونیست‌ها، آمریکا و انگلیس و آنچه در گوشه و کنار دنیا بر مسلمین می‌گذرد متکی بر علوم مادی است که متأسفانه از معنویت فاصله گرفته است.

وی ادامه داد: نظر رهبر معظم انقلاب در مورد اسلامی کردن دانشگاه‌ها این است که ورودی ما در دانشگاه و خروجی ما از دانشگاه باید فرق کند، کشور مهندس مسلمان، پزشک معتقد، دبیر متدین و ‌استاد متدین نیاز دارد.

میردامادی با بیان اینکه دانشگاه‌های ما باید دانشمندانی تحویل جامعه بدهد که بتواند به تمامی نکات پیچیده هسته‌ای دست یابد، ادامه داد: اما نباید بمب اتمی بسازد، چون اسلام مخالف کشتار مردم بی‌گناه است و تنها باید از نظر قدرت دفاعی آن‌قدر قدرتمند شود که دشمن جرأت حمله به او را نداشته باشد.

وی اضافه کرد: اما خطر جدی که از جنگ هم بدتر و خطرناک‌تر است، تهاجم فرهنگی است و فلسفه مهم ضیافت اندیشه این است که با این خطر مقابله کنیم، شما سربازان و افسران این جنگ نرم باشید زیرا امروزه هزاران سایت و فرستنده‌های استکباری و استعماری شبانه‌روز در استخدام تهاجم فرهنگی هستند تا با دین، تشیّع، قرآن، مسلمان بودن، شرف، حیا و با عفت ما در جنگ باشند.

مسئول طرح ضیافت اندیشه دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان اضافه کرد: اگر موفقیت نیاز دارید به خدا نزدیک شوید و به ارزش‌های دینی احترام بگذارید، ضیافت اندیشه برای تهذیب و خودسازی است و اینکه ما دِین خود را نسبت به جوانان عزیز و دانشجویان ادا کنیم.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول