اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بخش حوزوی نمایشگاه قرآن خبر داد

برگزاری 30 نشست تخصصی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

خبرگزاری فارس: مدیر بخش حوزوی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از برگزاری 30 نشست تخصصی با حضور حوزویان در این نمایشگاه خبر داد.

برگزاری 30 نشست تخصصی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود طیب‌حسینی اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم رهاورد بزرگی در دنیای اسلام و از پرمخاطب‌ترین نمایشگاه‌ها در جهان اسلام است و معرف محصولات شیعه در عرصه قرآن است.

وی در تشریح فعالیت‌های بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: اعتقاد داریم بخش‌های حوزوی و دانشگاهی نمایشگاه باید محتوایی فعالیت کنند و بر اساس همین اعتقاد امسال در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با تأکید بر فعالیت در بخش محتوایی با 40 برنامه به صورت کلی در خدمت بازدیدکنندگان هستیم.

مدیر بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم افزود: برگزاری نشست‌های علمی - تخصصی با حضور کارشناسان، اساتید و بزرگان نامدار حوزه از جمله برنامه‌های مهم بخش حوزوی است که در طول برپایی نمایشگاه به آن توجه داریم و در همین راستا 30 میزگرد تخصصی در خصوص عرفان‌های نوظهور و علوم قرآنی برگزار می‌کنیم.

وی اضافه کرد: برنامه شب شعر قرآنی از دیگر برنامه‌های بخش حوزوی نمایشگاه قرآن خواهد بود که این برنامه با حضور شعرای نامدار حوزوی برگزار خواهد شد؛ البته تجربه برگزاری چنین برنامه‌ای را در سال گذشته با حضور شعرای نامدار ملی داشتیم که امسال شب شعر قرآنی ویژه حوزویان برگزار می‌شود.

طیب‌حسینی خاطر نشان کرد: در بخش حوزوی غرفه کودک و نوجوان پیش‌بینی شده که در آن روحانیون برنامه‌های جذاب قرآنی را برای این گروه سنی‌ اجرا می‌کنند.

وی حضور غرفه آستانه مقدسه حضرت عباس‌(ع) را از جمله برنامه‌های پر بازدید بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عنوان کرد و گفت: سال گذشته مشابه این تجربه را با حضور آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) برگزار کردیم که با استقبال خوب بازدیدکنندگان در نمایشگاه مواجه شدیم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول