اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت بیمه دی:

بیمه دی آمادگی پوشش بیمه‎ای 50 هزار خانوار گلستانی را دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بیمه دی از آمادگی این شرکت برای زیر پوشش قرار دادن خدمات بیمه‎ای برای 50 هزار خانوار گلستانی خبر داد.

بیمه دی آمادگی پوشش بیمه‎ای 50 هزار خانوار گلستانی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، فرامرز فتح‎نژاد شامگاه دوشنبه در جلسه پوشش بیمه‎ای حوادث و مسائل مربوط به سیل اخیر در گلستان اظهار داشت: بیمه دی یک شرکت کاملا خصوصی است که 55 درصد آن متعلق به خانواده‎های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان است و در این عرصه فعالانه حضور دارد.

وی با بیان اینکه بیمه دی عمدتا منازل مسکونی را زیر پوشش قرار می‎دهد، خاطرنشان کرد: استان گلستان تاکنون با چنین حادثه سیلابی روبرو نبوده گرچه استان حادثه‎خیز کشور محسوب می‎شود و این شرکت مفتخر است به خانواده‎های گلستانی این اطمینان را بدهد که آمادگی ارائه خدمات بیمه‎ای با قیمت مناسب را دارد.

مدیرعامل شرکت بیمه دی خاطرنشان کرد: سعی داریم صاحبان منازل مسکونی که توانایی بیمه ندارند و یا به فرهنگ بیمه آشنا نیستند را زیر پوشش قرار دهیم.

فتح‎نژاد تاکید کرد: اگر همه مسئولان اعم از فرمانداران، شهرداران و اعضای شورای شهر از شرکت‎های بیمه استقبال کنند مجموعه بیمه‎های ایران، دی، دانا و ... توانایی بیمه کردن تمام منازل مسکونی در گلستان را دارند تا پس از بروز حوادث احتمالی، نگرانی در خصوص پرداخت خسارت وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه بیمه دی یک شرکت چابک است، یادآور شد: این شرکت همواره دقت و سرعت را مبنای فعالیت خویش قرار داده و سعی می‎کند تا با ارائه خدمات مناسب به مردم موجبات دلگرمی آنان را فراهم آورد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول