اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مراغه:

ارتقای معرفت دینی در بین جوانان مورد توجه متولیان فرهنگی باشد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: ارتقای معرفت دینی در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص جوانان مورد توجه متولیان فرهنگی باشد.

ارتقای معرفت دینی در بین جوانان مورد توجه متولیان فرهنگی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌الاسلام اباصلت فیضی‌زاده ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کلاس‌های ماه مبارک رمضان ضمن تشریح برنامه‌های عقیدتی سیاسی در طول ماه ضیافت الهی افزود: دریافت و درک صحیح آیات الهی انسان را به اوج حقیقت و بندگی رسانده و وی را از شر وسوسه شیطان مصون می‌دارد.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه زدودن غبار از دل و معنویت‌افزایی است، افزود: بهترین راهنما برای خودسازی و تزکیه نفس انسان آیات الهی است که با درک صحیح، انسان را به اوج کمال و بندگی می‌رساند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: ماه رمضان زمینه مناسبی برای پرورش روحانی نفس و ارتقای کمالات اخلاقی است.

وی در ادامه افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن، جلسات اخلاق، ترجمه مفاهیم سوره حجرات برای نیروهای کادر و آموزش روان‌خوانی و روخوانی سربازان در سپاه ناحیه مراغه برگزار می‌شود.

فیضی‌زاده برپایی نمایشگاه‌های مختلف در ایام شهادت مولی‌الموحدین امیرالمومنین حضرت علی(ع) و شب‌های قدر را از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

وی گفت: معنویت رمضان بستر مناسبی برای فعالیت به منظور ارتقای معرفت دینی در میان اقشار مختلف است، درک نیازها و ایجاد فضای مطلوب برای جذب اقشار مختلف جامعه و به ویژه جوانان ضروری‌ترین امر برای دستیابی به این مهم است.

فیضی‌زاده تصریح کرد: رمضان بهترین ماه برای ترویج عطوفت و مهربانی میان اقشار مختلف جامعه بوده و فرصتی مغتنم برای تبیین فرهنگ نشر معارف علوی و فاطمی و اخلاق‌گرایی در جامعه است.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول