به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ولیالله دینی صبح امروز در جلسه با روسای ادارات گاز نواحی شهرستانها و مرکز استان و همچنین روسای ادارات گاز شهرستانهای استان اظهار کرد: شاخص عملکرد مطلوب میزان رضایتمندی مردم از خدمات است.
وی افزود: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی با سعهصدر از شاخصههای اصلی سازمانهای توانمند و هدفگرا بوده و منجر به حفظ و تداوم جایگاه شرکت و دستیابی به رضایت مردمی به عنوان اصلیترین پشتوانه شرکت خواهد بود.
دینی ضمن قدردانی از تلاش روسای نواحی گازرسانی در خدمترسانی صادقانه به مردم ادامه داد: اصلیترین مباحثی که در حوزه تعاملات با مشترکان نیازمند بررسی و بهبود است موضوع کنتورخوانی و وصول مطالبات شرکت بوده چراکه کنتورخوانی دقیق و مدون زمینهساز وصل به موقع قبوض گاز و به تبع آن استمرار فعالیت در بخش گازرسانی را در پی داشته و در این زمینه همیاری و مشارکت مردم بسیار اهمیت دارد.
دینی بر لزوم بهرهگیری از سیستم تشویق و پاداش متناسب با نحوه انجام امور محوله به کارکنان تاکید و اظهار کرد: سازماندهی نیروهای تحت مجموعه و ایجاد تناسب شغلی با میزان استعداد، تجربه و ظرفیت کاری کارکنان زمینه لازم به منظور افزایش بهرهوری نیروی انسانی را فراهم خواهم آورد.
وی همچنین از تمرکز و احداث مجموعه واحد دیسپچینگ گاز به منظور توزیع گاز بخشهای مختلف استان خبر داد و اعلام کرد: اندازهگیری گاز توزیع شده و جلوگیری از پرت گاز از مبحثهای مهم و اساسی در مصارف استان بوده و با وجود اینکه این شرکت با توزیع هفت میلیارد متر مکعب گاز، سهم نزدیک به هشت درصدی از توزیع گاز کشور را بر عهده داشته، توجه و اندازهگیری دقیق مصارف عمده و صنعتی تا حد زیادی منجر به جلوگیری از هدررفت انرژی خواهد بود.
مدیرعامل شرکت گاز استان حفاظت و نگهداری از تاسیسات و تجهیزات گازرسانی را از وظایف اصلی شرکت برشمرد و خاطرنشان کرد: نشتیابی از شبکههای گاز، ضخامتسنجی خروجی CGS و TBS از اصلیترین امور اجرایی در حفاظت از تاسیسات بوده، از این رو ایجاد واحدها و نیروهای آموزشدیده در تمام نواحی گازرسانی به منظور اعمال کنترلهای لازم و به موقع ضروری و الزامی است.
انتهای پیام/ل20/ف4004