اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمهور داغستان خبر داد

تشکیل کنسولگری ایران در داغستان

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور داغستان گفت: به‌زودی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در داغستان تشکیل می‌شود.

تشکیل کنسولگری ایران در داغستان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد سلام محمدوف ظهر امروز در تماس تلفنی با مهدی سعادتی استاندار گیلان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به استاندار و مردم استان، اظهار کرد: پس از پایان این ماه طبق توافق دوطرف به گیلان سفر می‌کنم.

وی، با اشاره به ارائه گزارش سفر هیئت گیلانی به داغستان به وزیر امور خارجه روسیه، گفت: لاوروف وزیر امور خارجه روسیه از گسترش این مناسبات استقبال کرده است.

رئیس جمهور داغستان، با اشاره به تشکیل کمیته‌های کاری مشترک در داغستان خاطرنشان کرد: به‌زودی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در داغستان تشکیل می‌شود که این موضوع می‌تواند تحول بزرگی را در گسترش روابط دوجانبه با گیلان ایجاد کند.

وی درباره ساخت سرای ایرانیان در ماخاج‌ قلعه داغستان ابراز کرد: کمک‌‌های لازم برای ساخت سرای ایرانیان در ماخاج قلعه ارائه می‌شود.

به گزارش فارس، هیئت سیاسی و تجاری گیلان به ریاست مهدی سعادتی استاندار و با حضور 98 نفر از تجار و بازرگانان و 15 نفر از مدیران این استان فروردین امسال سفری 6 روزه به داغستان داشتند.

برپایی نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با محوریت گیلان، تنظیم قراردادهای بازرگانی و اقتصادی و امضای تفاهم‌نامه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی از جمله دستاوردهای این سفر بود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول