اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر ساری:

وزارت کشور به‌زودی حکم شهردار ساری را ابلاغ می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ساری درباره چگونگی شروع به کار مهدی عبوری شهردار منتخب این شورا گفت: عبوری به وزارت کشور دعوت شده و ظرف دو روز آینده این حکم توسط وزیر کشور امضا و به شورای شهر ابلاغ می‌شود.

وزارت کشور به‌زودی حکم شهردار ساری را ابلاغ می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از‌ شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شورای شهر ساری، فرامرز نقیبی در جلسه علنی شورای شهر ساری، اظهار داشت:‌ پیگیری‌های سرپرست شهرداری ساری در رابطه با پروژه زیرگذر زغالچال، قابل تقدیر است.

این مسئول افزود: در این رابطه جلسات متعددی تشکیل دادیم و برآورد اولیه را انجام شده که از بین شیوه‌های مختلف در آخرین جلسه مقرر شد این پروژه به صورت باکسی که از نظر هزینه معقول‌تر است، اجرا شود.

نقیبی متذکر شد: رئیس جمهوری در سفر به استان در رابطه با این زیرگذر با تاکید بر ضرورت تقبل هزینه این پروژه توسط وزارت نفت به شهرداری ساری صراحتا تکلیف کرد اگر وزارت نفت به وظیفه‌اش عمل نکرد شهرداری هم راه رفت و آمد این شرکت را ببندد.

وی با بیان اینکه اکنون با توجه به مساعد بودن وضعیت جوی، فصل کار شهرداری است، اظهار داشت: شهرداری باید از این فرصت برای توسعه آسفالت معابر شهر استفاده کند و در این زمینه لازم است سازمان عمران را مورد حمایت قرار دهد تا با تهیه قیر و سایر ملزوم‌ها نسبت به آسفالت و یا ترمیم آسفالت معابر شهر اقدام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری به موافقت مدیرعامل راه آهن با واگذاری اراضی حاشیه ریل برای ایجاد فضای شهری از شهرداری خواست تا این موضوع را پیگیری کرده و از فرصت خوبی که فراهم شد استفاده کند و در ادامه تصریح کرد:‌ اگر شهرداری بخواهد این مقدار زمین را خریداری کند باید هزینه‌های فراوانی را متقبل شود.

این مسئول سازمان عمران را بازوی توانمند شهرداری معرفی کرد و گفت: اگر  کار سازمان عمران لنگ بماند، کارهای عمده شهرداری با رکود مواجه می‌شود.

نقیبی متذکر شد: سازمان عمران به زحمت، فعالیت کرده و امور خود را رفع می‌کند و این وضع مناسب شهرداری نیست.

وی در پایان اذعان داشت: اگر از سازمان عمران حمایت شود، امور مردم سریع‌تر انجام و در نهایت باعث جلب رضایت شهروندان می‌شود.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول