اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه:

جبهه متحد اسلامی دفاع از حقوق مسلمانان تشکیل شود

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه گفت: اگر جبهه متحدی از کشورهای اسلامی در راستای دفاع از حقوق مسلمانان به ویژه موضوع میانمار تشکیل شود دیگر کسی جرأت نمی‌‌کند چنین جنایات وحشیانه‌ای را نسبت به مسلمانان انجام دهد.

جبهه متحد اسلامی دفاع از حقوق مسلمانان تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری ‌ضمن محکومیت کشتار وحشیانه مسلمانان میانمار اظهار داشت:‌ دولت میانمار مسلمانان را افرادی مهاجر تلقی می‌کند و آنها را شهروند میانماری نمی‌داند، از این رو هیچ پشتیبانی و حمایتی از شهروندان مسلمان در برابر بودائیان تند‌رو نداشته، حتی بر اساس برخی اخبار، ارتش آن کشور نیز در این جنایات سهیم است.

وی با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی و بی‌پناهی مردم مسلمان میانمار گفت: زمانی که منافع ابرقدرت‌ها در نقطه‌ای از جهان به خطر بیفتد، تمام رسانه‌های دنیا بسیج و نسبت به آن حساسیت نشان می‌دهند، ولی چون مسئله مسلمانان مطرح است و آنها احساس می‌کنند که منافعشان در این است که جوامع اسلامی و مسلمانان تحقیر شوند، واکنشی از سوی رسانه‌های دنیا در این باره انجام نشده است.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: در کنار این سکوت رسانه‌ای، مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر از جمله سازمان ملل و... نسبت به این کشتار وحشیانه، سکوت کرده و اقدام و واکنشی نداشته‌اند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور وحدت مسلمانان را راهی برای ریشه‌کن کردن این گونه جنایت‌ها عنوان کرد و گفت: کشورهای اسلامی باید به جای پرداختن به سلسله دعواهای مذهبی که با تحریک ابرقدرت‌ها در راستای نابود کردن کشورهای اسلامی و امکانات مسلمانان انجام می‌شود،‌ وحدتی پیدا کنند و از حقوق تک تک مسلمانان در سراسر جهان حمایت کنند.

آیت‌‌الله حسینی‌بوشهری تأکید کرد: اگر جبهه متحدی از کشورهای اسلامی در خصوص مقابله با ظلم‌ها و جنایات علیه مسلمانان به ویژه موضوع میانمار تشکیل شده و موضع قاطعی اتخاذ کند، دیگر کسی جرأت نمی‌‌کند چنین جنایات وحشیانه‌ای را نسبت به مسلمانان انجام دهد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول