اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از یک ماه دوری

ژائو ویلا به تراکتورسازی بازگشت

خبرگزاری فارس: ژائو ویلا بعد از یک ماه دوری به تیم تراکتورسازی بازگشت.

ژائو ویلا به تراکتورسازی بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، این بازیکن پرتغالی بعد از تایید کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال به تمرینات سرخپوشان تراکتور بازگشت. 

این بازیکن ابتدا در بیمارستان محلاتی تبریز بعد از معاینه پزشکی مورد تایید قرار گرفت، اما کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال مدعی بود که بازیکن نامبرده دارای مشکل جسمانی بوده و مجوز بازی برای وی صادر نخواهد شد.

به دنبال این اعلام نظر ویلا به کشورش بازگشت تا مدارک بیشتری را جمع‌آوری کرده و به کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ارائه دهد.

خوزه اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی نیز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی سایپا به انتقاد از تصمیم کمیته پزشکی پرداخته و افزود: این بازیکن سال گذشته در لیگ پرتغال بازی کرده و هیچ مشکلی را نشان نداده است.

در نهایت بعد از حدود یک ماه با تایید کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال این بازیکن به تمرینات تیمش بازگشت.

ژائو ویلا با وجود دریافت مجوز بازی، به دلیل دوری یک ماهه از تمرینات تراکتورسازی، به احتمال فراوان از غایبان بازی تراکتورسازی مقابل پیکان است.

تراکتورسازی در بازی اول به دلیل مصدومیت نتوانسته بود از محمد نصرتی، محمد ابراهیمی، مهدی کریمان استفاده کند و باید دید کدام یک از بازیکنان فوق سلامتی خود را برای بازی مقابل پیکان به دست آورده‌اند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول