اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بررسی نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال کشور

نفرات تراکتورسازی با پایان نقل و انتقالات مشخص شدند

خبرگزاری فارس: با پایان فصل نقل و انتقالات، تیم تراکتورسازی نفرات خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر در فصل 92-91 شناخت.

نفرات تراکتورسازی با پایان نقل و انتقالات مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتورسازی روز جمعه در قامت نایب قهرمان دوره قبل میزبان سایپای کرج خواهد بود. این نخستین بازی تراکتورسازی با مربی جدید خود "اولیویرا" در تبریز است. گزارش زیر به اختصار تغییرات تراکتورسازی را بررسی کرده است.

کادر مربیان و سرپرستی

امیر قلعه‌نویی از تراکتور جدا و سرمربی استقلال تهران شده است. ستار همدانی دستیار وی در تراکتورسازی نیز به استقلال پیوسته است.

خوزه اولیویرا با سابقه هدایت تیم بنفیکای پرتغال، سویا اسپانیا و بوردوی  فرانسه به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی انتخاب شده است. دستیار اول وی و مربی دروازه‌بانان و بدنساز نیز هموطن "تونی" خواهند بود.

غلامرضا باغ‌آبادی به عنوان مربی، قرارداد خود را با تراکتورسازی تمدید کرده و علیرضا پژمان مربی تیم امید نیز به جمع تیم بزرگسالان اضافه شده است.

حسن آذرنیا سرپرست تیم تراکتورسازی و احمد ابهران مدیر اجرایی این تیم قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند. 

بازیکنان جدا شده

توزی رودریگو که عنوان کرده بود به دلیل مشکلات خانوادگی به برزیل باز خواهد گشت، از استقلال سر درآورد. امیرحسین صادقی و سیاوش اکبرپور به استقلال تهران پیوستند. علی علیزاده روانه تیم همشهری شهرداری تبریز شد. احمد آل‌نعمه با نفت تهران به توافق رسیده و فرزاد آشوبی با راه‌آهن، بهرام دباغ با پیکان و قاسم حدادی‌فر با ذوب آهن اصفهان قرارداد منعقد کردند.

 بازیکنان تمدید کرده

مرتضی اسدی نخستین بازیکنی بود که قرارداد خود را با تراکتورسازی تمدید کرد. در ادامه محمد ابراهیمی، مصطفی اکرامی، مهدی ثابتی، فرزاد حاتمی، مهدی کیانی و فلاویو لوپز قرارداد خود را با باشگاه تراکتورسازی تمدید کردند.

 بازیکنان دارای قرارداد

سیدمحسن حسینی، محسن فروزان، عقیل اعتمادی، میلاد فخرالدینی، فردین عابدینی، احسان حاج‌صفی و مسعود ابراهیم‌زاده با تیم تراکتورسازی قرارداد داشته و در این بین تنها سیدمحسن حسینی با حضور در هیئت فوتبال استان قرار داد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.

بازیکنان جدید

تراکتورسازی از هفت سهمیه لیگ برتر خود با پنج بازیکن به توافق رسید. محمد نصرتی از پرسپولیس، محمد ایران پوریان از شهرداری تبریز، مهدی کریمیان و سید مهدی صالحی از سپاهان اصفهان و قاسم دهنوی از مس کرمان بازیکنان سهمیه‌ای تراکتورسازی بودند. علیرضا جلیلی نیز از پاس همدان به تراکتورسازی پیوست.

ژائو ویلا و گونزالس از تیم پرتغال به عنوان سهمیه بازیکنان خارجی و قریشی و عبادزاده به عنوان بازیکنان زیر 23 سال دیگر بازیکنان جدید تیم تراکتورسازی هستند.

فهرست تیم تراکتورسازی در شرایطی بسته شد که این تیم دو سهمیه لیگ برتری، یک سهمیه آسیایی و یک سهمیه بازیکن آزاد جای خالی دارد.

انتهای پیام/ل10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول