اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی پرتغالی تیم تراکتورسازی تبریز:

ریتم بازی تراکتورسازی کند بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه در هیچ جا شور و شوق هواداران تراکتورسازی را ندیده‌ام، گفت: ریتم بازی تیم تراکتورسازی مقابل سایپا کند بود.

ریتم بازی تراکتورسازی کند بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، خوزه اولیویرا بامداد امروز در کنفرانس مطبوعاتی بازی تراکتورسازی با سایپا اظهار کرد: تعدادی از بازیکنان تیم تراکتورسازی دیر به تیم ملحق شده و هنوز نتوانسته‌اند با سایر بازیکنان هماهنگ شوند.

وی باد شدید موجود در ورزشگاه را یکی از دلایل عدم نتیجه‌گیری تیمش ذکر کرد و افزود: باد شدید در این بازی شرایط را برای هر دو تیم نامناسب کرده بود و از کیفیت بازی کاسته بود.

سایپا ساختار خوبی داشت

تونی با اشاره به ساختار خوب تیم سایپا افزود: خطای زیاد بازیکنان این تیم روند بازی را تغییر داد.

وی گفت: تیم سایپا آمده بود تا از روی اشتباهات بازیکنان تیم تراکتورسازی به گل دست یابد که این اجازه به تیم مهمان داده نشد.

سرمربی پرتغالی تیم تراکتورسازی گفت: این بازی تمام شد و ما باید به فکر بازی بعدی باشیم و سعی کنیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم.

در خط دفاع پیشرفت داشتیم

اولیویرا با اشاره به پیشرفت خط دفاعی تیمش تصریح کرد: یکی از مشکلات تیم تراکتورسازی در بازی با سایپا خط هافبک این تیم بود.

وی در مورد عدم گلزنی مهاجمان تیمش نیز ابراز داشت: مهم نیست که با یک مهاجم بازی کنیم یا چند مهاجم، مهم این است که بتوانیم دروازه حریفان را باز کرده و با انجام تمرینات بیشتر شرایط گلزنی تیم تراکتورسازی را در بازی‌های آتی فراهم سازیم.

سرمربی سابق بنفیکا افزود: نهایت تلاشم این است که هر روز بهتر از روز گذشته شویم و با تمام قدرت کارم را ادامه داده و دست از تلاش برنخواهم داشت.

تونی در مورد بازیکنان مصدوم تیم تراکتورسازی گفت: وضعیت مصدومان تیم تراکتورسازی را از پزشک تیم سئوال کنید و من در این مورد صحبتی ندارم.

وی همچنین به تمجید از تماشاگران تیمش پرداخت و تاکید کرد: تماشاگران تیم تراکتورسازی با تشویق تیم خود فرهنگ خوبی را در فوتبال پیاده کرده و من از این بابت خوشحال هستم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه 34 سال در باشگاه بنفیکای پرتغال هم به عنوان بازیکن، هم مربی و هم مدیر فعالیت کرده و در ورزشگاه 120 هزار نفری این تیم مقابل حریفان به میدان رفته است، افزود: در هیچ جا شور و شوق هواداران تراکتورسازی را ندیده‌ام و هواداران این تیم در واقع در هر بازی جشنی برای تیم خود برپا می‌کنند و از این طریق حمایت خود را نشان می‌دهند.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نخستین گام خود در لیگ برتر در حضور 40 هزار تماشاگر مقابل تیم سایپای البرز متوقف شد و به نتیجه یک بر یک دست یافت.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول