اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی چهارمحال و بختیاری:

کشتی‌گیر ناشنوای چهارمحال و بختیاری ملی‌پوش شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از ورزشکاران کشتی‌گیر ناشنوای این استان به تیم ملی کشتی ناشنوایان کشور دعوت شد.

کشتی‌گیر ناشنوای چهارمحال و بختیاری ملی‌پوش شد

کیومرث هادی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: ابوذر ربیع‌زاده توانست در وزن 74 کیلوگرم عضویت ثابت تیم ملی ناشنوایان کشور را بدست آورد.

وی افزود: این افتخار مهم را با درخشش در مسابقات قهرمانی کشوری و اردوی آماده‌سازی تیم ملی کسب کرده است.

‌هادی‌پور با بیان اینکه ربیع‌زاده با کسب عضویت ثابت تیم ملی ناشنوایان کشور شهریور ماه جاری در مسابقات جهانی شرکت می‌کند، بیان داشت: این مسابقات در کشور بلغارستان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کشتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کشتی‌گیر این استان در وزن 74 کیلوگرم در مسابقات جهانی بلغارستان به روی تشک خواهد رفت، افزود: امیدوارم ربیع‌زاده در این مسابقات بتواند از حیثیت ورزش اول کشور ایران دفاع کند.

وی با بیان اینکه ربیع‌زاده کشتی‌گیر ناشنوای این استان تمرینات منظم و مستمر خوبی را زیر نظر مربیان استانی و ملی خود انجام داده است، گفت: امیدوارم در مسابقات جهانی بلغارستان بتواند همانند حضور خود در تمرینات تیم ملی پرفروغ ظاهر شود.

هادی‌پور ادامه داد: این کشتی‌گیر ناشنوای استان چهارمحال و بختیاری زحمات زیادی را برای حضور در مسابقات جهانی کشیده است.

وی تاکید کرد: من بسیار خوش‌بین هستم که این کشتی‌گیر بتواند با کسب مقام در این مسابقات جواب زحمات خود، مربیان، هیئت کشتی استان چهارمحال و بختیاری و خانواده‌اش را با شادمانی هر چه تمام‌تر بدهد.

هادی‌پور با اشاره به مسابقات المپیک 2012 لندن، اظهار داشت: من هم به عنوان عضو کوچکی از جامعه کشتی این کشور امیدوارم کشتی‌گیران شجاع و دلیر این کشور بتوانند در مسابقات المپیک لندن دل 75 میلیون ایرانی را شاد کنند.

رئیس هیئت کشتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در طول چند دهه گذشته و حتی قبل از انقلاب کشتی ورزش اول این مملکت بوده و در حال حاضر بسیار خوش‌بین هستم که کشتی‌گیران ایران بتوانند در مسابقات المپیک لندن خوش بدرخشند و از حیثیت کشتی این کشور در سال‌های گذشته دفاع کنند.

وی با بیان اینکه در استان چهارمحال و بختیاری استعدادهای فراوانی در رشته کشتی وجود دارد، بیان داشت: متاسفانه در این استان مسئولان به این رشته ورزشی کم‌لطفی می‌کنند.

هادی‌پور ادامه داد: در صورت فراهم شدن شرایط و امکانات کار برای جوانان پرشور این استان در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و توسعه کشتی در این استان خواهیم بود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول