اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیوستن 2 کشتی‌گیر به تیم ملی

بی‌سابقه‌ترین اتفاق در کشتی بهشهر رقم خورد

خبرگزاری فارس: با انتخاب همزمان دو کشتی‌گیر بهشهری در لیست منتخبان تیم ملی کشتی آزاد جوانان، بی‌سابقه‌ترین اتفاق در کشتی بهشهر رقم خورد.

بی‌سابقه‌ترین اتفاق در کشتی بهشهر رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، دو کشتی‌گیر جوان بهشهری در مسابقات انتخابی تیم ملی که در خانه کشتی تهران برگزار شد توانستند با عبور از سد مدعیان خود در لیست ملی‌پوشان کشتی آزاد اعزامی به مسابقات جهانی تایلند قرار بگیرند.

رئیس هیئت کشتی شهرستان بهشهر به خبرنگار فارس در بهشهر گفت: فرزاد عموزاد خلیلی در وزن 55 کیلوگرم و بهنام احسان‌پور در 60 کیلوگرم توانستند با غلبه بر حریفان خود برای بهشهر و استان کشتی‌خیز مازندران افتخارآفرینی کنند و امیدواریم در شهریور ماه امسال شاهد فتح سکوهای جهانی از سوی آنها باشیم.

شهرام جعفری بیان داشت: این اتفاق که دو کشتی‌گیر از شهرستان بهشهر به طور همزمان به عضویت تیم ملی درآیند در تاریخ کشتی بهشهر بی‌سابقه بوده و نکته قابل توجه دیگر اینکه از مجموع هشت منتخب تیم ملی کشتی آزاد ایران خبری از مدعیان تهران، کرمانشاه و خراسان نبود.

رئیس هیئت کشتی بهشهر یکی از دلایل موفقیت این کشتی‌گیران را برگزاری مسابقات جام شهید هاشمی‌نژاد و دست و پنجه نرم کردن آنها با حریفان داخلی و خارجی عنوان کرد.

وی از پشتوانه‌سازی و سرمایه‌گذاری بیشتر برای حضور در لیگ جوانان و نوجوانان کشور گفت و اینکه با وجود مربیان توانمندی همچون حسین کریمی، شهرام مردانی، شعبان تات‌پور و باقر محمدپور آینده کشتی بهشهر درخشان و مقتدر خواهد بود.

به گزارش فارس، هیئت کشتی شهرستان بهشهر به منظور سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه جمعه آخر هر ماه مسابقات استعدادیابی رده نونهالان و نوجوانان را در سالن تمرین کشتی برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول