اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی چهارمحال و بختیاری خبر داد

شرکت کشتی‌گیران چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشوری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی چهارمحال و بختیاری از شرکت کشتی‌گیران جوان این استان در مسابقات کشوری خبر داد.

شرکت کشتی‌گیران چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشوری

کیومرث هادی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار داشت: این مسابقات در رده‌ سنی جوانان کشتی آزاد 28 تا 30 شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هنوز میزبان این مسابقات به صورت قطعی مشخص نشده است، افزود: به احتمال فراوان این مسابقات در استان تهران برگزار می‌شود.

هادی‌پور بیان داشت: در وزن 50 کیلوگرم رضا امینی از شهرستان فارسان، در وزن 55 کیلوگرم مصطفی رفیعی از فرخشهر، در وزن 60 کیلوگرم امید احمدی از شهرستان لردگان، در وزن 66 و 74 کیلوگرم به ترتیب حمید تیموری و مهدی یوسفی از شهرستان فارسان، در وزن 96 کیلوگرم سجاد موسوی از شهرستان لردگان و در وزن 120 کیلوگرم حسین عینی از گندمان نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور هستند.

رئیس هیئت کشتی چهارمحال و بختیاری با اینکه این مسابقات شهریورماه جاری به احتمال فراوان در تهران برگزار ‌می‌شود، گفت: ورزشکاران این استان از مدت‌ها پیش تمرینات خود را زیر نظر مربیان انجام داده‌اند و در حال حاضر در شرایط مطلوبی قرار دارند.

وی از آمادگی بالای ‌کشتی‌گیران جوان این استان خبر داد و افزود: کسانی که برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شده‌اند نفرات برتر اوزان خود در مسابقات انتخابی استانی هستند و به طور 100 درصد در شرایط مطلوبی قرار دارند.

هادی‌پور گفت: در این استان فضای فیزیکی کافی برای جذب هرچه بیشتر جوانان به سمت این رشته ورزشی وجود دارد اما متاسفانه مسئولان این استان نسبت به ورزش کشتی کم‌لطفی می‌کنند.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول