اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده جدید انتظامی خمین معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور معاون هماهنگ‌‌کننده و فرماندهی انتظامی استان مرکزی عزیزالله اویسی به عنوان سرپرست جدید فرماندهی انتظامی شهرستان خمین معرفی شد.

فرمانده جدید انتظامی خمین معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک معاون هماهنگ‌‌کننده و فرماندهی انتظامی استان مرکزی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی خمین اظهار داشت: کار در نیروی انتظامی کار بسیار سختی است، اما دیدن امنیت و آرامش جامعه که به واسطه کار ماموران انتظامی به وجود آمده است، سختی این کار را به شیرینی تبدیل می‌کند.

قدرت‌الله زمانی‌نژاد افزود: امروز امنیت و آرامش اساسی‌ترین نیاز بشر است و هیچ فردی بدون داشتن امنیت نمی‌تواند لحظه‌ای آرامش داشته باشد.

وی با بیان اینکه امنیت یک مقوله اجتماعی است و همه در برقراری و تامین آن نقش دارند تصریح کرد: بدون شک نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند امنیت را در جامعه برقرار سازد، امنیت یک مقوله اجتماعی است که همگان در به وجود آمدن آن سهم دارند.

معاون هماهنگ‌‌کننده و فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه امروز نگاه نیروی انتظامی نگاه مردم‌محور است ادامه داد: خوشبختانه نیروی انتظامی امروز توانسته است اعتماد مردم را به خود جلب کرده و در اکثر برنامه‌ها از مشارکت مردم بهره بگیرد و این رمز موفقیت نیروی انتظامی است.

زمانی‌نژاد از کاهش جرائم و افزایش کشفیات به ویژه در زمینه موادمخدر و سلاح و مهمات خبر داد و افزود: این موفقیت حاصل تلاش ماموران و تعامل سازنده نیروی انتظامی با مردم است.

وی ارتقای امنیت اجتماعی و برقراری نظم و امنیت در جامعه را از برنامه‌های اصلی نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: فرماندهان نیروی انتظامی باید شبانه‌روز برای برقراری امنیت بکوشند.

در پایان این مراسم سرهنگ عزیزالله اویسی به عنوان سرپرست فرماندهی انتظامی خمین معرفی و از تلاش‌ها و خدمات سرهنگ علی صحرایی فرمانده سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول