اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس تاکید کرد

ضرورت گسترش فرهنگ ساخت مسکن خیرساز

خبرگزاری فارس: استاندار فارس بر ضرورت گسترش فرهنگ ساخت واحدهای مسکونی خیرساز و مسکن‌یار در سطح این استان تاکید کرد.

ضرورت گسترش فرهنگ ساخت مسکن خیرساز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس، حسین صادق عابدین در دیدار اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین مسکن‌ساز این استان با وی اظهار داشت: در بخش توسعه فعالیت‌های خیرخواهانه می‌توان بستری فراهم کرد تا نیک‌اندیشان با هر نوع سلیقه و سطح درآمدی به عنوان خیرین مسکن‌یار وارد عرصه‌های مشارکتی شوند.

در ادامه مدیرعامل این انجمن گزارش کاملی از فعالیت‌های انجام شده را ارائه کرد و گفت: مقدمات ساخت یک‌هزار واحد مسکونی جدید فراهم شده است و این آمادگی را داریم تا سقف 3 هزار واحد مسکونی تعهدات خود را افزایش دهیم.

شمس ارجمندی افزود: پیش‌بینی احداث ساختمان اداری به منظور توسعه فعالیت‌های خیرخواهانه و جذب موثر خیرین در بخش ساخت مسکن برای زوج‌های جوان و دیگر گروه‌های هدف اجتماعی در برنامه‌های سال جاری این انجمن قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: همچنین با تامین زمین مورد نیاز، پروژه مسکونی خیرساز در شهرستان کازرون به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند و با نظارت کامل و رعایت استانداردهای روز در زمان مقرر تحویل واجدان شرایط می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس و عضو انجمن خیرین مسکن‌ساز این استان نیز در این دیدار با بیان این‌که انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس به عنوان الگو و برترین‌های کشور دارای رتبه ملی هستند، گفت: هر تصمیمی که در این استان در راه پیشبرد اهداف این انجمن گرفته شود، به عنوان الگوی کشوری به دیگر استان‌ها ابلاغ می‌شود.

به گفته سید علی نقی لقمانی با توجه به ظرفیت‌های خوب و بهره‌گیری مناسب از توان حساب 100 حضرت امام خمینی که 58 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاسیس شد یکی از دغدغه‌های اصلی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در تامین مسکن محرومان مورد توجه و اهتمام ویژه قرار گرفت.

لقمانی اضافه کرد: امروز در شرایطی هستیم که انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس به تنهایی قادر است بار مسئولیت سنگین خود را بر دوش بگیرد و بنیاد مسکن با خاطری آسوده به تصدی‌گری بخش‌های تخصصی خود بپردازد.

در پایان این دیدار غلامعلی کشتکاران بازرس انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس با اعلام اینکه تمام دفاتر و اسناد مالی این انجمن مورد کارشناسی دقیق قرار گرفته است، تصریح کرد: اسناد مالی از سلامت کاملی برخوردار بوده و وظیفه خطیر ساخت مسکن برای گروه‌های هدف اجتماعی ادامه می‌یابد.

به گزارش فارس، هر ساله در پایان سال مالی مجمع عمومی هیئت امنای این انجمن به ریاست استاندار فارس تشکیل و با بررسی صورت‌های مالی انجام شده در سال گذشته در جریان فعالیت‌های انجام شده قرار گرفته و نسبت به تعیین سیاست‌های اجرایی سال آینده اقدام می‌کند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول