اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ترویج تذکر لسانی صورت گرفت

برگزاری مسابقه ترنم تذکر در قروه

خبرگزاری فارس: مرحله دوم مسابقه بزرگ ترنم تذکر با هدف ترویج تذکر لسانی، امروز در شهرستان قروه برگزار شد.

برگزاری مسابقه ترنم تذکر در قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، امام جمعه قروه عصر امروز در آغاز این رقابت با بیان اینکه عالی‌ترین مبانی فرهنگی و اجتماعی در اسلام تبیین شده است، گفت: عدم شناخت از آموزه‌های دینی موجب نفوذپذیری شبهات دشمنان اسلام شده است.

حجت‌الاسلام صفرعلی احیا با بیان اینکه دشمنان به دنبال انحراف و خدشه در آموزه‌های دینی امت اسلامی هستند، خاطر نشان کرد: اگر امروز شاهد بی‌توجهی اقشاری از جامعه نسبت به شعائر اسلامی به ویژه فریضه امر به معروف و نهی از منکر هستیم، حاصل تلاش و تبلیغات چند ساله دشمنان اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه اگر فریضه تذکر لسانی به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، بسیاری از مظاهر فساد و ابتذال از بین خواهد رفت، افزود: بی‌تفاوتی نسبت به فعالیت عده‌ای که به صورت سازمان‌دهی شده درصدد ترویج بی‌بند و باری هستند، جرأت و جسارت منافقان داخلی و دشمنان خارجی را افزایش خواهد داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه نیز گفت: مرحله نخست این رقابت با حضور 2 هزار نفر از اقشار مختلف مردم در 22 اردیبهشت ماه امسال برگزار شد که 180 برگزیده آن امروز با هم به رقابت پرداختند.

جعفر کاوه افزود: محوریت این مسابقه فرهنگی، تذکر لسانی است و هدف از اجرای آن تعمیق شناخت نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر و پیاده کردن آن به عنوان یک فرهنگ در سطح جامعه است.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول