اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

کبودراهنگ، اسدآباد و تویسرکان پایلوت تذکر لسانی می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امسال سه شهرستان کبودراهنگ، اسدآباد و تویسرکان به عنوان پایلوت تذکر لسانی انتخاب شدند.

کبودراهنگ، اسدآباد و تویسرکان پایلوت تذکر لسانی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار عبدالرضا آزادی صبح امروز چهارشنبه در همایش سراسری مسئولان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر که به صورت ویدئو کنفرانس و با شرکت مراکز تمام استان‌ها برگزار شده بود، از اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه سخن راند و اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با رویکرد احیاگری و ترویج این فرهنگ با بهره‌گیری از تعامل دستگاه‌های دولتی اقدامات در خور شایانی انجام داده است.

وی از تشکیل 116 شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات استان خبر داد و افزود: تشکیل 55 شورای امر به معروف و نهی از منکر در اصناف نیز از دیگر برنامه‌های انجام شده به شمار می‌رود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان همدان گفت: در مدارس استان نیز 216 شورای منتخب راه‌اندازی شده و اعضای این شوراها آموزش‌های ویژه‌ای را در استان گذرانده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 25 کارگاه آموزشی نیز در دانشگاه‌ها تشکیل شده است، ابراز داشت: سال گذشته نیز برابر تصمیم‌ ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مرکز، شهرستان بهار به عنوان پایلوت تذکر لسانی در کشور انتخاب شده بود که اقدامات قابل توجهی در آن صورت گرفت.

آزادی در ادامه سخنانش افزود: امسال سه شهرستان دیگر استان نیز به عنوان پایلوت تذکر لسانی انتخاب شدند که این شهرستان‌ها شامل کبودراهنگ، اسدآباد و تویسرکان بوده است.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی با ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر از تعامل سازنده آنها سخن گفت و ابراز داشت: طی جلسه‌ای از دستگاه‌های موفق و منتخب در این امر تقدیر خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان سخنانش تصریح کرد: در سال جاری مقرر شده شورای معاونان ستاد امر به معروف و نهی از منکر در همه شهرستان‌ها فعال باشد که جلسات نیز به صورت منظم برگزار می‌‌شود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول