اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج اصناف:

مردم خود را موظف به تذکر لسانی بدانند

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج اصناف در تجمع افتتاح طرح تذکر لسانی گفت: زمانی تذکر لسانی نتیجه‌بخش است که تمام مردم خود را موظف به این امر بدانند.

مردم خود را موظف به تذکر لسانی بدانند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز با تجمع گروه‌های بانوان طرح تذکر لسانی بسیج اصناف شهرستان ورامین در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین طرح تذکر لسانی آغاز شد.

فرمانده بسیج اصناف شهرستان ورامین و مجری این طرح در ابتدای تجمع مذکور با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در مورد طرح تذکر لسانی گفت: برخی از ذهنیت‌های اشتباه تصور می‌کنند که امر به معروف و نهی از منکر تنها باید خود را به صورت اجرایی نمایش دهد حال آنکه امر به معروف و نهی از منکر مراتبی دارد و تذکر لسانی از ابتدایی‌ترین مراتب این دو فریضه است، همه مردم باید از زبان خود در راستای زدودن منکرات از جامعه و اشاعه معروف بهره گیرند.

فتح‌الله فرجی عنوان کرد: زمانی تذکر لسانی نتیجه‌بخش است که تمام مردم خود را موظف به این امر بدانند، اگر داعیه ولایت‌مداری داریم باید به برخی اصول پایبند باشیم، من فرزند شهید هستم، پدر من در راه احیای ارزش‌های اسلامی شهید شد، من دغدغه حجاب و ارزش‌ها را دارم، تا توان دارم نخواهم گذاشت خون پدرم پایمال شود، نمی‌گذارم دل آقا و نماینده ایشان و متدینان در شهرستان را خون کنند.

فرمانده بسیج اصناف خطاب به امام جمعه ورامین ادامه داد: بارها دیدم حضرتعالی در خطبه‌های نماز جمعه این دغدغه که دغدغه دین است را داشته‌اید و در همین جهت ما با استعانت از تعدادی از خانم‌های بسیجی و نیز طلاب و اساتید حوزه علمیه کوثر(س) ورامین و آموزش‌های کارشناسی امروز طرح تذکر لسانی را در شهرستان افتتاح خواهیم کرد و در این زمینه افراط و تفریط نخواهیم کرد، میانه خواهیم بود.

آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در ادامه این تجمع طی فرمایشاتی درباره فلسفه امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف حاضران را راهنمایی کردند.

در ادامه حلقه‌های تذکر لسانی بانوان در سه گروه و به طور نمادین وارد مجتمع تجاری گل نرگس شده و در ابتدای ورود به این مجتمع توسط اصناف و مدیریت مجتمع مورد استقبال و پذیرایی قرار گرفتند.

فتح‌الله فرجی در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران عنوان کرد: از این پس طرح مذکور همه روزه در اصناف سطح شهر اجرا می‌شود و دلیل انتخاب افتتاح طرح مذکور از مجتمع تجاری گل نرگس به دلیل استعانت از نام گل نرگس و منجی عالم بشریت در راستای موفقیت طرح مذکور است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول