اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر:

مسئولان تذکر لسانی در جامعه را جدی بگیرند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: مسئولان و مجریان امر به معروف و نهی از منکر موضوع تذکر لسانی را جدی بگیرند.

مسئولان تذکر لسانی در جامعه را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر خلیل رضایی ظهر امروز در همایش توجیهی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اظهار داشت: باید امر به معروف و نهی از منکر را به فرهنگ و باور تبدیل کنیم تا بتوان منکرات را از جامعه دور کرد.

معاون فرهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر افزود: درست است که معاونت فرهنگی ستاد احیا امر به معروف به عهده آموزش و پرورش است اما همه اعضای ستاد در این زمینه مسئول هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: چرا ما باید بعد از 33 سال شاهد کجی‌ها در جامعه باشیم، ما باید به جای اینکه خود را درگیر معلول‌ها کنیم علت مشکلات و ناهنجاری‌ها را پیدا کنیم.

رضایی بیان داشت: برخی اوقات جامعه ظرفیت پذیرش منکر را ندارد اما ما باید خیلی با ظرافت و با برنامه منکرات را گوشزد کنیم.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در فریضه امر به معروف و نهی از منکر توجه به تذکر لسانی است که باید از سوی مسئولان جدی گرفته شود.

معاون فرهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر خاطر نشان کرد: جدی گرفته شدن تذکر لسانی، فرهنگ‌سازی در مورد امر به معروف و نهی از منکر، مراقبت از ارزش‌های اسلامی و توجه به نقش فناوری اطلاعات می‌تواند ما را در احیای این سنت حسنه در جامعه کمک کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز در این نشست گفت: آرامش و امنیت موجود در جامعه از برکت احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

محمدحسن شنبدی افزود: هدف از این نشست تقویت و تداوم شورای امر به معروف و نهی از منکر برای بسط و توسعه این فریضه مهم است.

وی بیان کرد: پرداختن به مقوله آموزش و یادگیری با نیت نگاه به امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و کارخانجات باید مورد توجه ستادهای احیا باشد.

معاون استاندار بوشهر اظهار داشت: احیای امر به معروف و نهی از منکر وظیفه آحاد جامعه است و شوراهای امر به معروف وظیفه مهمی در این زمینه دارند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول