اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف سمنان خبر داد

اجرای طرح تذکر لسانی در تمام شهرستان‏های استان سمنان

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان گفت: طرح تذکر لسانی در راستای امر به معروف و نهی از منکر، امسال در تمام شهرستان‏های این استان اجرا می‏شود.

اجرای طرح تذکر لسانی در تمام شهرستان‏های استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از کمیته اطلاع‏رسانی و تبلیغات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان، شکرالله صابریان در نشست کمیته رسانه و تبلیغات این ستاد در اداره تبلیغات اسلامی سمنان اظهار داشت: این طرح در سال 90 تنها در دامغان به عنوان شهر منتخب این استان اجرایی شده است.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان گفت: در سال جاری مقرر شده است تا این طرح در هفت شهرستان استان سمنان اجرایی شود.

صابریان متذکر شد: طرح مذکور در شهرستان‏های میامی و آرادان نیز اجرایی می‏شود و برای تحقق آن در این دو شهرستان مقدمات امر اعم از تشکیل ستاد احیای امر به معروف در حال انجام است.

وی بر لزوم تلاش در زمینه فعال شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در تمام بخش‏های جامعه اعم از اصناف، دانشگاه‏ها، ادارات و ... تأکید کرد و اذعان داشت: در این خصوص برنامه‏ریزی لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول