اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه سایپای البرز:

آماده میزبانی تیم فوتبال استقلال تهران هستیم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپای البرز در آستانه برگزاری دیدار تیم فوتبال این باشگاه با استقلال تهران گفت: ما آماده میزبانی و برگزاری مطلوب این دیدار در کرج هستیم.

آماده میزبانی تیم فوتبال استقلال تهران هستیم

پرویز حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج و در پاسخ به این پرسش که آیا امسال هم استقلال و پرسپولیس دیدارهای خود با سایپا را در تهران برگزار می‌کنند؟ گفت: از زمانی که هدایت باشگاه را بر عهده گرفتم، پیگیری این موضوع در دستور کار ما قرار داشت.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته به دلیلی از جمله عدم امکانات مطلوب در ورزشگاه خانگی سایپا یعنی ورزشگاه انقلاب کرج و همچنین مسائلی که در حوزه تامین امنیت هواداران و بازیکنان مطرح بود، امتیاز میزبانی در برابر استقلال و پرسپولیس را به سایپا نمی‌دانند.

مدیر عامل باشگاه سایپای البرز ادامه داد: با اقداماتی که از سوی مدیریت ورزشگاه انقلاب کرج و حمایت‌های مسئولان ورزشی استان البرز انجام شد، تمام نواقص ورزشگاه انقلاب رفع شده است.

حیدری افزود: باشگاه سایپای البرز نیز آمادگی خود برای انجام وظائف میزبانی در دیدار با استقلال و پرسپولیس را اعلام کرده و تصور نمی‌کنیم که مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد.

مسئولان ارشد باید اجازه برگزاری دیدار سرخابی‌ها در کرج را بدهند

وی در ادامه به برگزاری چندین جلسه برای پیگیری کسب مجوز برگزاری دیدارهای استقلال و پرسپولیس در کرج اشاره کرد و گفت: با فرماندار، استاندار و مدیریت عالی ورزش استان البرز بارها جلسه داشتیم و طی هفته‌های اخیر نیز این جلسات را تداوم بخشیدیم.

این مسئول اعلام کرد: در حال حاضر تنها بحث مربوط به امنیت هواداران در ورزشگاه 15 هزار نفری انقلاب کرج مطرح است و مشکل دیگری نداریم.

مدیر عامل باشگاه سایپای البرز عنوان کرد: مسئولان ارشد که باید اجازه برگزاری دیدارهای استقلال و پرسپولیس در کرج را صادر کنند، معتقدند که با توجه به فاصله تهران تا کرج، بسیار بیشتر از 15 هزار نفر برای تماشای این دیدار به ورزشگاه می‌آیند.

حیدری یادآور شد: ما نیز به مسئولان گفته‌ایم که نمی‌توان حق مردم یک استان را نادیده گرفت و هواداران سایپا انتظار دارند که مانند دیگر تیم‌های لیگ برتری برابر سرخابی‌ها از امتیاز میزبانی استفاده کنند.

وی در پایان اذعان داشت: به هر حال ما تابع قانون هستیم و امیدوارم امسال فرصتی پیش آید که استقلال و پرسپولیس در کرج به مصاف تیم سایپای البرز بروند و مجبور نباشیم از دو بازی خانگی محروم شویم.

لازم به توضیح است، تیم‌های فوتبال سایپای البرز و استقلال تهران در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بر اساس برنامه باید به مصاف هم بروند که در این دیدار سایپا میزبان است، اما در سال‌های گذشته به دلیل نواقص ورزشگاه انقلاب، دیدار نارنجی‌پوشان کرجی برابر استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه خانگی این دو تیم تهرانی برگزار شده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول