اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم فوتبال سایپای البرز:

عدالت حکم می‌کند که سرخابی‌ها به کرج بیایند

خبرگزاری فارس: مدیر تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه سایپای البرز گفت: عدالت حکم می‌کند که سایپا نیز به مانند همه تیم‌های لیگ برتری از امتیاز میزبانی برابر سرخابی‌ها استفاده کنند.

عدالت حکم می‌کند که سرخابی‌ها به کرج بیایند

مرتضی قنبرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه روز چهارشنبه این هفته سایپا باید به مصاف استقلال تهران برود، مردم بسیاری با باشگاه تماس گرفته و می‌پرسند که آیا در این فصل نیز تیم محبوبشان باید از حق میزبانی محروم باشد.

وی تصریح کرد: ما پاسخی برای این پرسش‌های مکرر نداریم، چرا که نمی‌دانیم چرا باید از امتیاز میزبانی در دو بازی بسیار حساس و مهم برابر سرخابی‌ها محروم باشیم.

مدیر تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه سایپای البرز در پاسخ به این پرسش که چه اقداماتی برای احقاق حق نماینده این استان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انجام شده؟‌ گفت: باشگاه سایپا هر چه در توان داشته را به میدان آورده تا مردم به حق خود دست یابند.

قنبرپور افزود: طی ماه‌های اخیر چندین جلسه طولانی مدت با مسئولان مختلف استانی و کشوری و مدیران وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برگزار کرده و در تمام این جلسات تاکید داشتیم که مردم انتظار دارند که به حقوق آنها احترام گذاشته شود.

این مسئول تاکید کرد: تصمیم‌گیری در این زمینه در اختیار باشگاه سایپای البرز نیست و ما تنها موظف به فراهم‌سازی شرایط مطلوب میزبانی هستیم که در این حوزه آمادگی کامل داشته و به مسئولان کشور و استان البرز نیز اعلام کرده‌ایم.

مدیر تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه سایپای البرز با بیان اینکه در یک دوره مسابقات ورزشی، تیم‌ها از تمام ابزارهایی که در اختیار دارند برای کسب نتیجه استفاده می‌کنند، اضافه کرد: حق میزبانی یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت تیم‌ها به شمار می‌آید.

قنبرپور عنوان کرد: از سوی دیگر استقلال و پرسپولیس بدون تردید پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال کشور بوده و بازی با آنها برای هر تیمی جذاب و مهم است.

وی گفت: همه تیم‌های شهرستانی برای دیدار با سرخابی‌ها برنامه ویژه اجرا کرده و بازیکنان آنها در این دو دیدار انگیزه مضاعفی برای موفقیت دارند، اما سایپا مستثنی است، چرا که باید هر چهار بازی با سرخابی‌ها را در ورزشگاه آزادی برگزار کنیم.

قنبرپور در پایان تاکید کرد: عدالت حکم می‌کند که مجوز میزبانی برای سایپای البرز صادر شود و امیدوارم این مهم در فصل جاری تحقق یابد.

لازم به توضیح است، پس از انتقال باشگاه سایپا از تهران به کرج، به دلیل نقص ورزشگاه خانگی نارنجی‌پوشان مجوز برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس به میزبانی سایپا صادر نشده است.

به همین دلیل هر چهار دیدار نماینده استان البرز با سرخابی‌ها در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان هر ساله در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول