اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف رساندن پیام دوستی ایران به دنیا صورت می‌گیرد

آغاز سفر دانشجوی بجنوردی به اروپا با دوچرخه

خبرگزاری فارس: دانشجوی موسسه آموزش عالی اشراق بجنورد سفر با دوچرخه به کشورهای اروپایی را با هدف رساندن پیام صلح و دوستی ایران به دنیا آغاز کرد.

آغاز سفر دانشجوی بجنوردی به اروپا با دوچرخه

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی موسسه آموزش عالی اشراق بجنورد، سیدامین صانعی‌مهری دانشجوی رشته عمران دانشگاه اشراق بجنورد به همراه دوستش "کوروش تهرانیان " دانشجوی رشته مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد ری سفرشان را با هدف رساندن پیام صلح و دوستی ملت ایران به دنیا از بجنورد آغاز کردند.

تأمین هزینه‌های این سفر بر عهده دانشگاه اشراق و معاونت وزارت علوم است و این دانشجویان پس از سفر 100 روزه خود و رساندن پیام صلح و دوستی مردم ایران به مردم کشورهای اروپایی از جمله ترکیه، یونان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، پرتغال، سوئیس، بلژیک، هلند، نروژ، سوئد، آلمان، جمهوری چک، مجارستان، رومانی و بلغارستان اواخر مهرماه سال جاری به ایران باز خواهند گشت.

سامانه‌ای طراحی شده از سوی دانشگاه اشراق در دسترس این دو دانشجوست که به وسیله تبلت می‌توانند امضا مردم دنیا را که خواهان صلح و دوستی هستند، جمع‌آوری کنند.

هم‌وطنان می‌توانند با مراجعه به سایت این موسسه به آدرس www.pw.eshragh.ac.ir  همچنین سامانه پیامک 30008800333383 حمایت خود را از این سفر اعلام کنند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول