اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جدال با برترین رکاب‌زنان کشور

دوچرخه‌سواران قمی به مسابقات امیدهای کشور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم گفت: دوچرخه‌سواران قمی با آمادگی کامل به مسابقات قهرمانی امیدهای کشور اعزام می‌شوند.

دوچرخه‌سواران قمی به مسابقات امیدهای کشور اعزام می‌شوند

جعفر مدرسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: در حالی که زمان زیادی به مسابقات قهرمانی امیدهای کشور باقی نمانده است، هیئت دوچرخه‌سواری از برترین‌های این رشته برای حضور در اردوی تیم ملی امید دعوت کرده‌ است که در بین دعوت‌شدگان دوچرخه‌سواران آینده‌دار و بسیار خوبی حضور دارند.

وی افزود: خوشبختانه دوچرخه‌سواری قم در مسیر پیشرفت به خوبی توانمندی‌ خود را نشان داده است و این مهم حاصل حضور تیم‌ها و دوچرخه‌سواران خوب قمی در مسابقات لیگ و رقابت‌های قهرمانی کشور در هر دو رشته کورسی و کوهستان است.

نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم اظهار کرد: اردوی تیم‌ رده سنی امید دوچرخه‌سواری قم از مدت‌ها قبل زیر نظر مربیان این تیم در حال برگزاری است و طی آن آماده‌ترین رکابزنان قمی خود را آماده پیکارهای قهرمانی کشور می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برترین‌های دوچرخه‌سواری قم برای کسب افتخار در مسابقات قهرمانی امیدهای کشور تلاش می‌کنند، در ادامه به مشخص شدن سرپرست تیم اعزامی قم اشاره کرد و بیان داشت: این تیم به سرپرستی محمد انیسی به این رقابت‌ها اعزام می‌شود.

مدرسی خاطر نشان کرد: اردوی تیم دوچرخه‌سواری قم در حالی برگزار شد که هیئت قم امیدوار است این تیم با ترکیب علیرضا تنباکویی، مصطفی اکبری، مهدی دانش، عبدالله پیری و حامد برقی در رقابت‌های قهرمانی امیدهای کشور بتواند با نشان دادن توانمندی‌های خود موفق به کسب مدال شود.

وی ابراز داشت: این در حالی است که مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان و اعلام آن به هیئت‌های دوچرخه‌سواری سراسر کشور در رده سنی امید در نیمه دوم تیرماه با شرکت برترین‌های کشور برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم در ادامه به مشخص شدن زمان و میزبان برگزاری پیکارهای قهرمانی کشور اشاره کرد و بیان داشت: مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور آقایان در رده سنی امید و در مواد جاده از هفدهم تیرماه به مدت دو روز با شرکت مدعیان به میزبانی هیئت دوچرخه‌سواری استان زنجان برگزار می‌شود.

وی در ادامه به موفقیت‌ دوچرخه‌سواران قم در مسابقات مرحله اول و همچنین مرحله دوم مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ کوهستان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و عنوان داشت: در پایان هر دو مرحله رقابت‌های لیگ دوچرخه‌سواری کشور که در رده سنی جوانان با شرکت مدعیان برگزار می‌شود، تیم دوچرخه‌سواری جوانان قم عملکرد بسیار خوبی از خود بر جای گذاشت و موفق شد در بین چهار تیم بالای جدول قرار بگیرد.

مدرسی تصریح کرد: امسال گام‌های بسیار مهمی در راستای رشد و توسعه بیش از پیش رشته ورزشی دوچرخه‌سواری در قم برداشته شده است و در این زمینه علاوه بر برگزاری منظم مسابقات استانی، حضور در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور در اولویت امور هیئت دوچرخه‌سواری قم قرار دارد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول