اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهربابک:

کاهش حق آلایندگی شهربابک سبب تعلیق کارهاست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهربابک گفت: از قبل از عید هیچ حق آلایندگی به شهربابک تعلق نگرفته و همین امر سبب تعلیق در برخی از کارها شده است.

کاهش حق آلایندگی شهربابک سبب تعلیق کارهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد بخشوده صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی و بررسی مشکلات مسائل شهر با ابراز نگرانی از کاهش حق آلایندگی شهربابک اظهار داشت: از قبل از عید هیچ حق آلایندگی به شهربابک تعلق نگرفته و همین امر سبب تعلیق در برخی از کارها شده است.

وی افزود: بخش عظیمی از کارهای شهرداری که به عهده پیمانکار بوده است به خود شهرداری محول شده است تا یک صرفه‌جویی در این بخش صورت گیرد.

وی در راستای رفع ترافیک و کاهش قیمت زمین گفت: در آینده‌ای نزدیک 2 خیابان موازی با خیابان امام آزاد می‌شوند و این خود بار ترافیکی را کاهش داده و از افزایش قیمت زمین جلوگیری می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهربابک تصریح کرد: مشکل عمده شهرستان در حال حاضر زیرگذر است که عده‌ای از آن به عنوان کت‌پله یاد می‌کنند و این خود بزرگ‌ترین توهین آشکار به مردم شهربابک است.

بخشوده خاطر نشان کرد: هیچ‌گونه از اصول و قواعد یک زیرگذر مناسب برای این طرح پیش‌بینی نشده است، البته ما پیگیر این هستیم که این طرح هرچه سریع‌تر کامل شود.

وی خطاب به مردم گفت: برخی از مردم فکر می‌کنند که انجام این پروژه به عهده شهرداری است، اما شورای شهر و شهرداری در ابتدا طرح ایجاد یک میدان را داد و 80 درصد از عملیات ساخت آن انجام شده بود، اما بعضی از مسئولان با این امر مخالفت کردند.

بخشوده در زمینه مجتمع تجاری شهرستان شهربابک عنوان کرد: زمین آن از سپاه ناحیه شهربابک گرفته شده و کارهای ابتدایی آن تقریباً به اتمام رسیده است.

وی گفت: شهربابک ظرفیت بالایی برای پیشرفت دارد، اما مردم تمام توان و انرژی خود را صرف اختلافات قومی و محله‌ای می‌کنند و اصلاً به فکر پیشرفت شهرستان نیستند.

رئیس شورای اسلامی شهربابک خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جلسه هم‌اندیشی و هم‌فکری و اخذ انتقادات و پیشنهادات مردم است و امیدواریم بتوانیم در راستای پیشبرد اهداف شورای شهر و پیشرفت شهرستان گام‌های مؤثری برداریم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول