اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌فرمانده انتظامی شهربابک خبر داد

کشف 28 کیلو‌گرم تریاک در شهربابک

خبرگزاری فارس: ‌فرمانده انتظامی شهرستان شهربابک گفت: مأموران انتظامی شهرستان شهربابک موفق شدند 28 کیلوگرم مواد مخدر جاسازی شده در خودرو را کشف کنند.

کشف 28 کیلو‌گرم تریاک در شهربابک

حمید ملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان شهربابک حین کنترل خود‌روهای عبوری در محور‌های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودرو مشکوک و آن را توقیف می‌کنند.

وی بیان داشت: در بازرسی داخل خودرو مقدار 28 کیلو‌گرم تریاک‌ که به طور ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و در این رابطه دو نفر متهم‌ دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

ملایی ابراز داشت: همچنین حین ایست بازرسی در محور شهرستان شهربابک از ‌یک دستگاه خودرو تعداد 325 جعبه انواع سیگار به تعداد 65 هزار نخ سیگار را کشف و ضبط کردند.

وی گفت: مأموران انتظامی همچنین طی ماه گذشته موفق به کشف یک دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه شدند‌ و در مورد دستگیری سارقان احشام طی عملیاتی هفت نفر سارق احشام را ‌دستگیر کردند. 

ملایی تصریح کرد: در اجرای طرح طرد اتباع بیگانه نیز مأموران موفق شدند 52 نفر اتباع بیگانه غیرمجاز را دستگیر و برای طرد از کشور به اردوگاه مراقبتی کرمان اعزام کنند.

وی ابراز داشت: همچنین در اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر یک نفر متهم که اقدام به فروش و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان می‌کرد، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول