اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس شورای شهر قم:

دغدغه عبور منوریل از مقابل حرم برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: دغدغه عبور منوریل از مقابل حرم برطرف خواهد شد و به مردم و بزرگان شهر این اطمینان داده می‌شود که در این زمینه دغدغه‌ای باقی نخواهد ماند.

دغدغه عبور منوریل از مقابل حرم برطرف می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر ‌در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از نخستین پارکومتر هوشمند شهر قم که در هتل خورشید برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: توجه شورای اسلامی عدالت‌محوری است و رسیدگی به تمام مناطق به ویژه مناطق محروم را مورد نظر دارد.
وی با بیان اینکه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم با رویکرد توجه به مناطق محروم گام برمی‌دارد، ادامه داد: مقام معظم رهبری در سفر سال گذشته خود به قم، توجه و اهتمام به مناطق محروم استان را متذکر شدند و مسیر حرکت را مشخص کردند.
رئیس شورای اسلامی شهر قم ایجاد پارکومتر را خدمتی در راستای عدالت‌محوری عنوان کرد و گفت: شورای اسلامی و شهرداری قم در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان حرکت می‌کند و اجرای پروژه‌های بزرگی از جمله مترو، منوریل، میدان امام خمینی(ره) و‌... را با قوت ادامه می‌دهد.
وی تصریح کرد: در زمینه اجرای پروژه منوریل اقدامات خوبی در حال انجام است و تنها دغدغه موجود، نحوه عبور طرح از مقابل حرم مطهر است.
آتش زر گفت: چگونگی عبور این پروژه از مقابل حرم مطهر به گونه‌ای که مشکلی برای قداست و توسعه فضای قدسی حرم نداشته باشد، همواره مورد توجه مسئولان شورا است و به مردم و بزرگان شهر این اطمینان داده می‌شود که در این زمینه دغدغه‌ای باقی نخواهد ماند.
انتهای پیام/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول