اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته اول همچنان برای تراکتورسازی کابوس است

تکرار تاریخ برای تراکتورسازان

خبرگزاری فارس: دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور از پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده و در گام نخست تیم تراکتورسازی تبریز در خانه مقابل سایپای کرج به تساوی یک بر یک دست یافت.

تکرار تاریخ برای تراکتورسازان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، این نتیجه به نوعی تکرار تاریخ بعد از 12 سال بود. در دوره اول لیگ برتر تراکتورسازی در خانه مقابل سایپا صفر بر صفر مساوی شده با این تفاوت که در آن سال تیم تراکتورسازی با ارفاق فدراسیون فوتبال کشور امکان حضور در لیگ برتر را پیدا کرده، اما امسال این تیم با ردای نایب قهرمانی در مقابل سایپا قرار گرفته بود.

کابوس هفته اول

تراکتورسازی در پنجمین حضور خود در لیگ برتر باز هم در کسب پیروزی در دیدار اول ناکام ماند.

این تیم در لیگ اول مقابل سایپا در تبریز به تساوی صفر بر صفر رسید. تراکتورسازی در آغاز لیگ نهم در قم با نتیجه دو بر یک مغلوب صبای این شهر شد. تیم اول شهر تبریز در بازی نخستین لیگ دهم نیز در تهران با یک گل از پرسپولیس شکست خورد. بازی اول لیگ یازدهم باز برای تراکتورسازی حکم شکست داشت. این تیم در تبریز مقابل صبای قم با نتیجه 3 بر 2 شکست خورده و در نهایت امسال نیز در بازی اول، تراکتورسازی از پس سایپا برنیامد.

نوزدهمین بازی تراکتورسازی با سایپا با هشتمین تساوی دو تیم همراه بود. در تاریخچه بازی‌های این دو تیم تراکتورسازی تنها دو بار سایپا را شکست داده و در مقابل 9 بار نیز نتیجه را واگذار کرده است.

اما جالب اینکه سایپا در لیگ برتر پنج بار مقابل تراکتورسازی در تبریز صف‌آرایی کرده و هیچ بازی را واگذار نکرده است. حاصل کار سایپا در تبریز یک پیروزی و چهار تساوی است تا به نوعی این تیم گربه سیاه تراکتورسازی در تبریز محسوب شود.

تراکتور پایین‌تر از شش تیم

در هفته اول لیگ برتر شش تیم به پیروزی رسیده و سه بازی نیز با تساوی به اتمام رسید. در واقع تراکتورسازی در جدول رده‌بندی بعد از شش تیم فاتح هفته اول قرار داشته و این برای نایب قهرمان دوره گذشته نتیجه خوبی محسوب نمی‌شود.

اما نباید فراموش کرد نتایج هفته اول ملاک رتبه پایانی تراکتورسازی نبوده و چه بسا این تیم سال گذشته کارش را با شکست آغاز کرد و در نهایت با کسب عنوان نایب قهرمانی به اتمام رساند.

طبیعی است تراکتورسازی که در ترکیب خود تغییرات زیادی داشته با گذشت زمان، هماهنگی لازم را کسب کند و رفته رفته شاهد صعود این تیم در جدول رده‌بندی باشیم.

البته نباید فراموش کرد که تراکتورسازی در مقابل سایپا بیشتر توپ و میدان را در دست داشته و بازی بدی از خود ارائه نکرد و  می‌توان به آینده این تیم امیدوار بود.

تراکتورسازی تبریز در هفته دوم روز چهارشنبه چهارم مرداد، مهمان تیم پیکان قزوین خواهد بود. پیکان در هفته اول با شکست سنگین چهار بر صفر مقابل صبا در انتهای جدول قرار دارد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول