اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه:

1100 اتوبوس در شهر اصفهان فعال است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: یک هزار و 100 دستگاه اتوبوس اعم از خصوصی و ملکی در سطح مناطق چهارده‌گانه اصفهان سرویس‌دهی به شهروندان را انجام می‌دهند.

1100 اتوبوس در شهر اصفهان فعال است

سیدعباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه ارائه حمل و نقل سریع، راحت و ارزان از مهم‌ترین رویکرد‌های این ناوگان محسوب می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و 100 دستگاه اتوبوس اعم از خصوصی و ملکی در سطح مناطق چهارده‌گانه اصفهان سرویس‌دهی به شهروندان را انجام می‌دهند.

وی به راه‌اندازی فاز نخست خط یک BRT اصفهان از نیمه دوم سال گذشته اشاره کرد و افزود: هم‌چنین با راه‌اندازی این فاز 40 دستگاه اتوبوس دو کابین وارد چرخه حمل و نقل عمومی شهر شدند و در سال جاری نیز فاز دوم این خط به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با بیان اینکه برای فاز دوم خط یک BRT اصفهان نیز 40 دستگاه اتوبوس دو کابین خریداری شده است، تصریح کرد: در سال گذشته نیز 100 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 2 هزار و 200 نفر در ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان در سطح شهر فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: هم‌چنین 30 بازرس در سطح شهر و 20 بازرس نیز در فاز نخست خط یک BRT اصفهان نسبت به کنترل کارت بلیت‌های شهروندان در اتوبوس‌ها اقدام می‌کنند.

روحانی با بیان اینکه تمام این افراد به صورت گردشی در راستای ارائه خدمات حمل و نقل به شهروندان فعالیت می‌کنند، تاکید کرد: با وجود فعالیت 50 بازرس در اتوبوس‌ها هنوز فرهنگ استفاده از کارت‌بلیت و پرداخت کرایه در میان برخی از شهروندان نهادینه نشده است.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول