اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

5 کمیته پروژه مهر در چهارمحال و بختیاری فعال شد

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه مهر فعالیت خود را با تشکیل پنج کمیته در چهارمحال و بختیاری آغاز کرده است.

5 کمیته پروژه مهر در چهارمحال و بختیاری فعال شد

قدمعلی کلواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: پروژه مهر یکی از فعالیت‌های مهم و اساسی وزارت آموزش و پرورش و ادارات کل است، در این پروژه ادارات کل و سایر ادارات موظف هستند برای بازگشایی مدارس در سال جدید و برای حضور به هنگام دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید اقدامات بسیار و متعددی را صورت دهند.

وی با بیان اینکه این پروژه دارای پنج کمیته است، گفت: کمیته ساماندهی نیروی انسانی، کمیته تعمیر و تجهیز، کمیته تعیین صلاحیت، کمیته توجیه و تبلیغ و کمیته نظارت و ارزیابی از جمله کمیته‌های این پروژه محسوب می‎شوند.

کلواری خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش بر اساس این شرح وظایف مکلف است پیش از آغاز سال تحصیلی نسبت به تأمین و توزیع نیروی انسانی خود اقدام کرده و نیروی انسانی خود را برای تمام مناطق طبق تعداد کلاس، ساعت کلاس‌ها و مواد دیگر مورد نیاز خود تأمین کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بر ضرورت رفع مشکلات فرهنگیان تأکید کرد و گفت: عوامل اجرایی این کمیته باید نقل و انتقالات داخل و خارج از استان را به‌گونه‌ای سازماندهی کنند که تمام مشکلات فرهنگیان برطرف شود و هیچ کلاسی بدون نیروی انسانی نباشد.

وی تأمین وسائل و امکانات مورد نیاز مدارس را از شرح وظایف کمیته تجهیز و تعمیر پروژه مهر برشمرد و گفت: تمام وسائل و امکانات مورد نیاز مدارس، کلاس‌ها اعم از میز و صندلی، تخته سیاه، نیمکت و تمامی امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی باید تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید تأمین و توزیع شود.

کلواری ادامه داد: امکانات و وسائلی که مستعمل است و نیاز به تعمیر دارند در طول تابستان از طریق ستاد بازسازی تعمیر و مرمت شده و به چرخه مدرسه باز می‌گردند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری شرکت نیروهای جدید در دوره‌های ضمن خدمت را لازم و ضروری برشمرد و گفت: نیروهایی که به عنوان مدیر آموزشگاه و معاون آموزشگاه دستخوش تغییر می‎شوند، لازم است نیروهای جدید صلاحیت آنها را تأیید کنند و علاوه بر آن با شرکت در کلاس‎های ضمن خدمت کار خود را آغاز کنند.

وی مستندسازی تمام فعالیت‌های صورت گرفته را از وظایف کمیته توجیه و تبلیغ عنوان کرد و افزود: شاداب‌سازی و رنگ‌آمیزی تمام طبقات مدارس در زمان بازگشایی و یا روز شکوفه‌ها در 31 شهریور توسط کمیته توجیه و تبلیغ انجام می‎شود.

کلواری زمان آغاز به کار کمیته ارزیابی را از تاریخ پانزدهم اردیبهشت ماه جاری اعلام کرد و گفت: این کمیته تا تاریخ 15 مهر ماه فعالیت خود را که نظارت و کنترل و بررسی تمام فعالیت‎های اعلام شده است ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول