اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

ماه رمضان بهترین فرصت خودسازی است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: ماه رمضان بهترین فرصت خودسازی برای نسل جوان است.

ماه رمضان بهترین فرصت خودسازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعدازظهر امروز در نشست محفل انس با قرآن و افتتاحیه برنامه‌های ویژه ماه ضیافت الهی در سپاه این استان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ترجمه و مفاهیم سوره حجرات ویژه پایوران، جلسه اخلاق نیروهای کادر و وظیفه و محافل نورانی انس با قرآن کریم و آموزش قرآن از برنامه‌های محوری ماه ضیافت الهی در رده‌های تابعه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) است.

وی افزود: آموزش قرآن در سطوح روخوانی، روان‌خوانی و تجوید برای سربازان این سپاه برگزار می‌شود و عزیزانی که در این سطوح مسلط باشند برای شرکت در کلاس‌های ترجمه معرفی می‌شوند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در ابتدای تمام کلاس‌های رده‌های سپاه در ماه مبارک رمضان جزءخوانی قرآن کریم برگزار می‌شود، گفت: ماه رمضان ماه ضیافت‌ الهی است و مردم باید با بهره‌گیری از این فرصت بتوانند از برکات معنوی این ماه عزیز استفاده کنند.

وی با بیان اینکه رمضان ماه برکت و رحمت و مغفرت است، افزود: خداوند در این ماه پر برکت، با رحمت و آمرزش به بندگانش نگاه می‌کند.

سرافراز با اشاره به نزول قرآن در ماه رمضان گفت: نزول قرآن یکی از مهم‌ترین و باعظمت‌ترین مسائلی بوده که در این ماه اتفاق می‌افتد و در حقیقت عظمت این ماه را افزایش می‌دهد، درهای رحمت الهی در ماه رمضان به روی بندگان باز می‌شود و مردم در این ماه انس و الفت بیشتری پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول