اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند:

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در نهاوند افتتاح شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت: امروز نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با عنوان طرح ضیافت رمضان در نهاوند افتتاح شد.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در نهاوند افتتاح شد

مجتبی رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهاوند با اشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با عنوان طرح ضیافت رمضان در نهاوند اظهار داشت: حفظ قیمت‌ها به صورت واقعی، جلوگیری از افزایش آنها، مقابله با گرانفروشان و عرضه بدون واسطه کالاهای اساسی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی افزود: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در 45 غرفه شامل غرفه‌های حبوبات، خشکبار، میوه و تره‌بار، مرغ، ماهی، گوشت قرمز، خرما، زولبیا، بامیه، محصولات لوازم خانگی، برنج و دیگر لوازم ضروری مردم است که در محل نمایشگاه تعاون روستایی نهاوند واقع در جنب مصلی در 5 هزار متر مربع فضای بهداشتی و مناسب افتتاح شد.

مدیر صنعت، معدن و تجارت نهاوند از ایجاد غرفه نظارت و بازرسی بر فعالیت غرفه‌داران در این نمایشگاه خبر داد و گفت: درج قیمت بر روی کالاها یکی از مهمترین خواسته‌های مردم است که بتوانند نسبت به قیمتی که محصول را خریداری می‌کنند اطمینان حاصل کنند.

وی از تأمین مرغ، گوشت و برنج مورد نیاز مردم در طول سال به ویژه ماه مبارک رمضان در نهاوند خبر داد و اظهار داشت: روزانه 7.5 تن گوشت مرغ، 10 تن برنج در محل نمایشگاه و پنج مرکز دیگر و جانبی در سطح شهر برای جلوگیری از تجمع مردم و طولانی شدن صنوف به قیمت هر کیلو مرغ 4 هزار و 700 تومان به مردم فروخته می‌شود.

رضایی به ایجاد چهار گروه نظارت و بازرسی در این ایام با همکاری مجمع امور صنفی در نهاوند اشاره کرد و افزود: به سرعت با متخلفان و گرانفروشان و محتکران کالاهای مورد نیاز مردم برخورد و به محاکم قضایی و تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در نهاوند 25 اتحادیه صنفی فعالیت دارند که بیش از 5 هزار نفر عضو این اتحادیه‌ها هستند.

مدیر صنعت، معدن و تجارت نهاوند اظهار داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات در نهاوند 10 روز از ساعت 9 صبح تا 21 شب فعالیت دارد و آماده ارائه خدمات به شهروندان نهاوندی هستند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول