اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ارشاد کرمان:

اکسپوی بزرگ تجسمی ‌کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: اکسپوی بزرگ تجسمی ‌کرمان برگزار می‌شود.

اکسپوی بزرگ تجسمی ‌کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، احمد سعیدی اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اقدام به برگزاری اکسپوی بزرگ تجسمی استان کرمان کرده است.

وی بیان داشت: این اکسپو از 23 تا 30 تیر‌ ماه جاری در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، سفالگری، مجسمه‌سازی و صنایع دستی برگزار می‌شود.

سعیدی با اشاره به بند 19 قانون بودجه سال 90 کشور مبنی بر موظف بودن دستگاه‌ها و مؤسسات وابسته به قوای سه گانه در تخصیص یک دهم درصد از اعتبارات عمرانی خود برای خرید آثار هنری‌ گفت: این نمایشگاه و فروشگاه، بهترین فرصت برای مسئولان ادارات سراسر استان کرمان است تا با خرید آثار هنرمندان‌ از آنها حمایت کنند.

وی افزود: این اکسپو در سالن نمایش و همایش هتل پارس کرمان برپا و آثار هنرمندان سراسر استان در رشته‌های نقاشی‌ عینیت‌گرا و نوگرا، نقاشی ایرانی شامل تذهیب، مینیاتور و نگارگری، خوشنویسی ‌نقاشی خط، تمام‌ گرایش‌های خوشنویسی، گرافیک و عکاسی، سفالگری و مجسمه‌سازی شامل نقش برجسته، تندیس و یادمان، صنایع دستی شامل پته، مسگری، مشبک، معرق و هنرهای تزئینی‌ به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول