اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صدای مرکز قم در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد

پخش برنامه‌ هنگامه بندگی از رادیو قم

خبرگزاری فارس: معاون صدای مرکز قم از پخش ویژه برنامه‌های متناسب با فضای ماه رمضان خبر داد و گفت: برنامه پرمخاطب هنگامه بندگی در سحرهای ماه رمضان میهمان شنوندگان رادیو قم خواهد بود.

پخش برنامه‌ هنگامه بندگی از رادیو قم

حمید قربانی‌جم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه ویژه برنامه پر مخاطب «هنگامه بندگی» سحرگاه‌های ماه مبارک رمضان طبق سنوات سال گذشته به روی آنتن می‌رود اظهار کرد: این برنامه از ساعت سه بامداد به مدت 120 دقیقه پخش خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در برنامه «هنگامه بندگی» از مباحث و آیتم‌های مختلفی استفاده می‌شود تصریح کرد: پخش کلام بزرگان، ارتباط تلفنی با حجت‌الاسلام فرحزاد، پخش دعای سحر و ابوحمزه ثمالی بخشی از آیتم‌های این برنامه است که گویندگی آن را شاهین احمدیان بر عهده دارد.

معاون صدای قم با اشاره به اینکه از ساعت 5 صبح به مدت یک ساعت قرائت ترتیل قرآن کریم توسط استاد پرهیزگار پخش می‌شود خاطر نشان کرد: از ساعت 6 و 30 دقیقه تا 7 صبح تفسیر قرآن آیت‌الله مکارم‌شیرازی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با فاصله یک روز پخش خواهد شد و بازپخش آن نیز در ساعت 13 و 30 دقیقه تا 14 است.

قربانی جم با تاکید بر اینکه از ساعت 9 صبح برنامه «مجله صبحگاهی» با فضای ماه رمضان به روی آنتن خواهد رفت اضافه کرد: موضوعات بهداشتی و پزشکی، پخش مسابقه، آداب و رسوم اهالی روستایی، نمایش قرآنی و... از مهم‌ترین بخش‌های برنامه «مجله صبحگاهی» است که خانم احمدیان و توکلی گویندگی آن را بر عهده داشته و رضوانی و تقوی تهیه‌کننده این برنامه هستند.   

وی با اشاره به اینکه برنامه «جرعه آفتاب» از 12 و 30 دقیقه تا 13 و 15 دقیقه به روی آنتن رادیو قم می‌رود خاطر نشان کرد: آموزش قرآن توسط استاد علیزاده، قرائت صحیح نماز، پاسخگویی به احکام و پخش گزارش‌هایی از مساجد استان از مهم‌ترین بخش‌های برنامه «جرعه آفتاب» است.

معاون صدای مرکز قم با تاکید بر اینکه ترتیل‌خوانی قرآن کریم در حرم حضرت معصومه(س) از ساعت 14 و 45 دقیقه از رادیو قم پخش می‌شود اظهار کرد: از ساعت 17 و 45 دقیقه هر روز تفسیر موضوعی سوره حمد توسط حجت‌الاسلام محمدعلی انصاری به سمع و نظر شنوندگان خواهد رسید.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول