اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماهه امسال/

بیش از 13 میلیون مترمکعب آب شرب برای شهروندان یزدی تامین شد

خبرگزاری فارس: مدیر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهر یزد گفت: شرکت آبفای استان یزد در سه ماهه نخست امسال 13 میلیون و 530 هزار متر مکعب آب را در سطح شهر یزد تأمین کرده است.

بیش از 13 میلیون مترمکعب آب شرب برای شهروندان یزدی تامین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، محمدحسین اسماعیلی اظهار داشت: این میزان تولید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دو درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اوج گرفتن گرما در فصل تابستان، همچنان میزان تقاضای مصرف آب رو به افزایش است و تیر و مرداد پر مصرف‌ترین ماه‌های مصرف آب در سال هستند.

اسماعیلی اضافه کرد: در حال حاضر 60 درصد آب مورد نیاز مشترکان شهر یزد از آب خط انتقالی و بقیه از 70 حلقه چاه در مدار داخل استان تأمین می‌شود که آب چاه‌ها فقط در فواصل گرم و به دلیل گرمای بیش از حد هوا و مصرف بیش از حد مشترکان در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون آبفای شهر یزد بالغ بر 170 هزار مشترک اعم از خانگی، تجاری و عمومی را زیر پوشش خدمات‌رسانی خود قرار داده است.

اسماعیلی با اشاره به گرم بودن هوا در روزهای جاری و هم‌زمانی با ماه مبارک رمضان، از مشترکان خواست: در استفاده از آب شرب در موارد غیر ضروری به ویژه ساعات قبل از افطار خودداری کنند تا فصل تابستان را بدون مشکل سپری کنیم.

در حال حاضر مصرف آب در شهر یزد 190 هزار مترمکعب در شبانه‌روز است.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول