اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان

رادیو قم با «قبول باشه» مهمان سفره‌های افطار می‌شود

خبرگزاری فارس: ویژه برنامه «قبول باشه» هر روز در ایام ماه مبارک رمضان با آیتم‌های مختلف از رادیو قم به سمع و نظر شرکت‌کنندگان می‌رسد.

رادیو قم با «قبول باشه» مهمان سفره‌های افطار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم ویژه برنامه افطار با عنوان برنامه «قبول باشه» هر روز در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 18 به مدت 180 دقیقه با گویندگی علی نعمت‌اللهی، مهدی‌زاده و خانم‌ها مردانی و احمدپور به روی آنتن رادیو قم می‌رود.

در این برنامه بخشی به عنوان نمایش کوتاه مهمان‌پذیر هر روز پخش می‌شود و زائرانی که در هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای استان هستند، سوژه این نمایش هستند.

دیگر بخش برنامه «قبول باشه» ارتباط با گزارشگران رادیو در استان‌های مختلف کشور و پرسش از حال و هوای دیگر مناطق کشور در ماه ضیافت الهی است.

همچنین در این برنامه به مدت 10 دقیقه مسابقه تلفنی که سئوالات آن مرتبط با ماه رمضان است، برگزار می‌شود.

پخش گزارش «سلام زائر» که گفت‌وگو با زائران کریمه اهل‌بیت(ع) است و بخش «محله به محله» که به معرفی محله‌های استان می‌پردازد، از دیگر بخش‌های ویژه برنامه «قبول باشه» است.

«مهمان حبیب خداست»، «سلامت در رمضان»، مسابقه «سی روز سی حدیث»، بخش‌های کوتاه از سخنان بزرگان، «معرفی کتاب»، «کوچه باغ»، «برگی از وحی» و «ایستگاه ورزش» از دیگر بخش‌های مختلف ویژه برنامه افطار برنامه «قبول باشه» خواهد بود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول