اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قرچک:

عملیات تروریستی در سوریه محصول خیانت آل سعود است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قرچک با اشاره به اوضاع کشور سوریه گفت: عملیات تروریستی در سوریه محصول خیانت آل سعود است.

عملیات تروریستی در سوریه محصول خیانت آل سعود است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌‌الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه قرچک پس از توصیه همگان به تقوای الهی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ماه رمضان، ماه ضیافت الهی و ماهی است که خواب انسان مومن در آن عبادت و نفس کشیدن در فضای این ماه موجب قرب الهی می‌شود.

امام جمعه قرچک گفت: ماه رمضان، ماه خودسازی و ماهی برای تسلط بر نفس و رعایت بیشتر واجبات و محرمات الهی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با یاد خداوند و شکرگزاری و قدردانی از او سبب نعمت‌ها می‌شود و مشکلات انسان برطرف می‌شود، باید باور داشته باشیم که با دوری از قرآن و عترت و انجام حرام و معصیت گرفتاری‌ها نازل می‌شوند.

حجت‌الاسلام اسماعیلی با اشاره به پنجم مرداد ماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در ایران گفت: نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توسط ابوذر زمان، آیت‌الله طالقانی (ره) در تهران برگزار شد.

امام جمعه قرچک افزود: در اهمیت نماز جمعه همین بس که سوره‌ای نازل شد و آیه‌ای صراحت به وجوب آن دارد، یکی از نشانه‌های مسئولان انقلابی همین نماز جمعه است. ملاک، حضور در نماز جمعه است.

وی تحریم‌های جمهوری اسلامی ایران را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: بدون شک تهدید و تحریم ایران و به‌ صدا در آمدن طبل‌های تو خالی نشانه ضعف و استیصال دشمن است.

حجت‌الاسلام اسماعیلی با اشاره به اوضاع کشور سوریه بیان داشت: آنچه امروزه از عملکرد و مواضع سردمداران کشورهای اسلامی مثل آل سعود می‌بینیم مایه ننگ و شرمندگی است چون از اسلام اصیل و ناب دور هستند.

خطیب جمعه قرچک ادامه داد: عملیات تروریستی پی در پی در سوریه اسلامی محصول خیانت آل سعود است البته این به نفع اسلام اصیل یعنی اسلام علوی است.

وی در ادامه افزود: نتیجه این خیانت‌ها فریاد یا حسین (ع) در شرق عربستان است، مردم شعار می‌دهند «ما آماده شهادتیم و خواهان اسقاط نظام» و به فضل خدا ملت مسلمان عربستان پیروز میدان خواهند بود و آخرین رکن قدرت آمریکا در خاورمیانه نیز شکسته خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول