اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل:

با تمام وجود از اصل ولایت‌فقیه حمایت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه زابل گفت: مردم مومن و ولایتمدار سیستان با تمام وجود از اصل ولایت‌فقیه حمایت خواهند کرد.

با تمام وجود از اصل ولایت‌فقیه حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام سیدکاظم طباطبایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلای المهدی (عج) زابل برگزار شد، اظهار داشت: ماه رمضان، ماه مهمانی خدا است، خداوند در این ماه بندگان خود را دعوت می‌کند و در واقع به ما ارزش داده است.

وی افزود: ما باید سنجیده عمل کنیم و بدانیم که در این ماه میزبان چه کسی است، در این ماه مبارک خیلی مواظب و مراقب باشیم، زیرا ماه رمضان، ماه تقوا و مبارزه در مقابل شیطان و هواهای نفسانی است.

خطیب جمعه زابل بیان داشت: مومنین باید مواظب باشند تا با انجام اعمال و رفتار خویش مرتکب گناه نشوند و حرمت این ماه را نگه دارند چراکه روزه گرفتن موجب ترک گناه و شهوت می‌شود.

طباطبایی تصریح کرد: روزه گرفتن، زمینه مبارزه با شیطان را فراهم می‌کند و انسان روزه‌دار وقتی می‌خواهد افطار کند آن لحظه بهترین لحظات برای او خواهد بود، زیرا در آن هنگام، انگار خدا را عبادت کرده است لذا در این لحظه هرچه دعا کنید مورد استجابت قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود، سعی کنید حرمت این ماه عزیز را نگه دارید، بعضی‌ها مریض هستند و نمی‌توانند روزه بگیرند لذا توصیه می‌شود در ملاء عام روزه‌خواری نکنید و با اعمال درست و شایسته‌تان، کاری کنید که شهر بوی رمضان را به خود گیرد.

امام جمعه زابل گفت: به نماز خواندن به جماعت و رفتن به مساجد، قرائت قرآن، شرکت در جلسات قرآنی در این ماه تاکید بسیار می‌شود.

طباطبایی به وضع حجاب در شهر اشاره کرد و افزود: وضع حجاب در شهر خوب نیست و هر کس که حجاب را انکار کند، انگار نماز را منکر شده لذا ضروری است تا امر به معروف و نهی از منکر انجام شود و از بدحجابی در شهر جلوگیری کنیم و در ابتدا نیز از خود باید شروع کرد.

وی در ادامه گفت: این جامعه، اسلامی است و هر کس به هر شکلی نمی‌تواند وارد این اجتماع شود.

خطیب جمعه زابل در ادامه ابقای نماینده ولی‌فقیه در استان را تبریک گفت و افزود: مقام معظم رهبری با درخواست مردم و مسئولان موافقت کرد و آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ابقاء شد که این نشان دهنده این است که مقام معظم رهبری ارادت خاصی نسبت به مردم این استان دارد.

طباطبایی اذعان داشت: با توجه به عنایت رهبری در همه زمینه‌ها در استان سیستان‌وبلوچستان، بر ماست که با تمام وجود از اصل ولایت‌فقیه همچون گذشته حمایت کنیم.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول