اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آمل:

وسایل داخلی با کیفیت راه قاچاق را سد می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آمل گفت: اگر کیفیت و دوام لوازم و وسایل داخلی بالا رفته و قیمت تمام شده آنها استاندارسازی شود مردم به دنبال کالاهای خارجی و وسایل قاچاق نمی‌روند و با این کار راه قاچاق نیز سد می‌شود.

وسایل داخلی با کیفیت راه قاچاق را سد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید جعفر رسولی در کمیسیون قاچاق کالا و ارز این شهرستان بیان داشت: باید همه دستگاه‌های دولتی، امنیتی و انتظامی در نظارت بر کالاها اهتمام بیشتری به خرج دهند.

این مسئول با اشاره در مورد طرح جدید دولت در کنترل قیمت و کاهش قاچاق افزود: طرح شبنم برای جلوگیری از قاچاق کالا بوده که دولت آن را اجرایی کرده و باید به صورت جدی پیگیری شود.

رسولی تصریح کرد: هر کالایی که برچسب طرح شبنم ندارد قاچاق محسوب می‌شود.

وی با اشاره به خرید و فروش اجناس قاچاق بیان داشت: با خرید و فروش لوازم قاچاق با هر شکل و شیوه‌ای مخالف هستیم و با هر شرکتی که از کالاهای قاچاق استفاده می‌کند شدیدترین برخورد قانونی را خواهیم داشت.

معاون فرماندار آمل با اعلام اینکه باید به پدیده قاچاق به عنوان یک جرم اقتصادی نگریست، گفت: این جرم باعث می‌شود تا مصرفی بار بیاییم.

رسولی در مورد قاچاق چوب در این شهرستان تاکید کرد: برای چوب قاچاق نیز باید ایست بازرسی‌ها بیشتر شود و همچنین پروانه کسب کارگاه‌های چوب‌بری که مبادرت به خرید و استفاده چوب قاچاق می‌کنند باطل شده و جلوی فعالیت‌شان گرفته شود.

این مسئول با عنوان اینکه کالاهای پزشکی، دارویی، بهداشتی، آرایشی و لوازم خانگی قاچاق نشود، اذعان داشت: باید تولید داخل حمایت شود و اگر کیفیت و قیمت تمام شده لوازم و وسایل داخلی استاندار سازی شود مردم به دنبال کالاهای خارجی و وسایل قاچاق نمی‌روند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول